حضور مردم در تشییع شهدای گمنام نمودی از اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز، ۶ دی‌ماه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان با اشاره به تشییع ۴۰۰ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر کشور، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدای […]

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز، ۶ دی‌ماه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان با اشاره به تشییع ۴۰۰ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر کشور، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام میثاق دوباره و نشانه پیوند اجتماعی و نمودی از اقتدار حاکمیت نظام اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه این حضور مردم پیامی به دشمنان است، افزود: نظام اسلامی در امر امنیت ملی با کسی شوخی ندارد همانگونه که شهدا اینگونه بودند که در زمان جنگ و زمانی که حقیقت دشمنی دشمن مشخص شد این مردان خدا به میدان نبرد شتافتند و صداقت خود را ثابت کردند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه در زمان جنگ حقیقت و میزان صداقت مشخص می‌شود و در این فتنه‌ها و اغتشاشات بار دیگر دوستان و دشمنان خود را شناختیم، گفت: امروز میثاق ما ترجمانی از این معنا است که تا پای جان در مکتب شهیدان ثابت و استوار ایستادیم و همه اینها نشانه‌ای از حیات معنوی جامعه و نشانه‌ای از تولای جامعه نسبت به امام عادل جامعه و تبری از دشمنان امام جامعه است.

وی اظهار کرد: امروز حضور پرشور مردم در تشییع شهدای گمنام نشانه‌ای از استمرار راه نورانی حاج قاسم است. کسی که در همه عمر به دنبال تولید قدرت و محبوبیت برای جمهوری اسلامی بود و دشمن امروز قدرت و محبوبیت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز صرفاً بحث قدرت نرم و سخت که برخی کشورها آن را در اختیار دارند مطرح نیست؛ نظام جمهوری اسلامی امروز قدرتی دارد که دشمنان ندارند و آن قدرت الهام بخشی است که شهیدانی همچون حاج قاسم برای انقلاب به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه شهدا به تشییع در روز شهادت حضرت زهرا(س) مباهات می‌کنند، تصریح کرد: امروز همه مباهات می‌کنیم که مردانی را تا عرش بدرقه می‌کنیم که هیچگاه با دشمن سازش نکردند و با اخلاص خود به سوی خدا دعوت شدند. این شهدا بر کشتی نجات سوار شدند و با نسیم یقین به سوی لنگرکاه رضوان الهی پیش رفتند و این حقیقت شهدا است.

انتهای پیام




حضور مردم در تشییع شهدای گمنام نمودی از اقتدار نظام اسلامی است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? حضور مردم در تشییع شهدای گمنام نمودی از اقتدار نظام اسلامی است