حضور بیش از ۲۵۰ عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد کرمان

کرمان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، ۲۵۳ عضو هیأت علمی تمام‌وقت، ۱۲ عضو هیأت علمی نیمه‌وقت و ۱۳ هزار و ۸۴۵ دانشجو، به تدریس و تحصیل مشغول هستند. علیرضا منظری توکلی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان […]

کرمان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، ۲۵۳ عضو هیأت علمی تمام‌وقت، ۱۲ عضو هیأت علمی نیمه‌وقت و ۱۳ هزار و ۸۴۵ دانشجو، به تدریس و تحصیل مشغول هستند.

علیرضا منظری توکلی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از سال ۱۳۶۱ گفت: این دانشگاه هم اکنون با ۲۵۳ عضو هیأت علمی تمام‌وقت و ۱۲ عضو هیأت علمی نیمه‌وقت و ۱۳ هزار و ۸۴۵ دانشجو و با نسبت سرانه یک به ۴۵ استاد به دانشجو فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان را یکی از بزرگترین مراکز آموزشی شرق و جنوب کشور ارزیابی کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی در این واحد سه متر به ازای هر نفر و سرانه ورزشی نیز یک متر به ازای هر نفر است که در مقایسه با سایر واحدهای دانشگاهی از وضعیت خوبی برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن اشاره به ادامه تحصیل ۱۴۶۸ نفر از دانشجویان غیر بومی، از وجود یک مجتمع خوابگاهی متشکل بر چهار بلوک با زیربنای بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع خبر داد و گفت: فضای کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و بهداشتی و درمانی شامل کلینیک روانشناسی و درمانگاه مرکزی، در این دانشگاه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

منظری توکلی از توسعه شبکه کامپیوتری دانشگاه از طریق فیبرنوری خبر داد و افزود: داشتن تیم قوی در صنعت رباتیک که منجر به کسب مقام‌های متعدد در مسابقات رباتیک امیرکبیر و ایران‌اپن شده یکی از افتخارات این دانشگاه محسوب می‌شود.

کد خبر ۵۹۰۶۴۶۴




حضور بیش از ۲۵۰ عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد کرمان

منبع: مــهر
? حضور بیش از ۲۵۰ عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد کرمان