حضرت عباس(ع) تا ابد مفتخر به پرچمداری قیام کربلا است

امان الله علیمرادی گفت: حضرت عباس علیه السلام تا ابد مفتخر به پرچمداری قیام کربلا و اسوه وفا، ایثار و جانبازی در راه امام خود است. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک میلاد مسعود قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: حضرت عباس علیه السلام تا ابد مفتخر […]

امان الله علیمرادی گفت: حضرت عباس علیه السلام تا ابد مفتخر به پرچمداری قیام کربلا و اسوه وفا، ایثار و جانبازی در راه امام خود است.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن تبریک میلاد مسعود قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: حضرت عباس علیه السلام تا ابد مفتخر به پرچمداری قیام کربلا و اسوه وفا، ایثار و جانبازی در راه امام خود است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز جانبازان گرانقدر که مفتخرند در راه دفاع از حق به حضرت عباس‌ علیه السلام تأسی کرده‌اند، به این عزیزان و خانواده‌های سربلندشان، تبریک عرض می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان، این مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌، چشم و دلهایشان به فضل و پاداش الهی روشن باشد، خاطر نشان کرد: خداوند متعال شما جانبازان و خانواده‌های صبورتان را سلامت، عزت، ثبات قدم و عافیت کرامت فرماید.

انتهای پیام/م




حضرت عباس(ع) تا ابد مفتخر به پرچمداری قیام کربلا است

منبع:آرمـان
? حضرت عباس(ع) تا ابد مفتخر به پرچمداری قیام کربلا است