حضرت زهرا الگوی آزادی‌خواه‌هان جهان است

بانوی موفق کرمانی گفت: حضرت زهرا «س» بهترین الگویی به تمام معنا برای تمام آزادی‌خواهان جهان است. گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از بوتیانیوز؛ مرجان رنجبر در خصوص فعالیت‌های بی‌شمار خود در حوزه زن و خانواده ابراز کرد: آخرین مدرک تحصیلی من دکترا مدیریت روانشناسی است و کتاب‌ طراحی زندگی بهتر […]

بانوی موفق کرمانی گفت: حضرت زهرا «س» بهترین الگویی به تمام معنا برای تمام آزادی‌خواهان جهان است.

گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از بوتیانیوز؛ مرجان رنجبر در خصوص فعالیت‌های بی‌شمار خود در حوزه زن و خانواده ابراز کرد: آخرین مدرک تحصیلی من دکترا مدیریت روانشناسی است و کتاب‌ طراحی زندگی بهتر را تألیف کرده و همچنین دو کتاب دیگر در حوزه روانشناسی در دست تهیه دارم که زودی به اتمام خواهد رسید.
 

وی در ادامه با تاکید بر این تمام سعی من در این سال‌ها الگوبرداری و پیروی از سیره و راه شهدا بوده است، ابراز کرد: در طول این سال‌ها درس‌های زیادی از شهدا خصوصا شهید ابراهیم هادی گرفته‌ام و ایشان همیشه به عنوان یکی از برترین الگوی‌های زندگی من بوده و هست، چراکه این شهید دارای صفات بسیار مهمی از جمله روحیه پهلوانی و قهرمانی است اما در عین حال بسیار متواضع و خاکی بود که واقعا جمع کردن این دو صفت در کنار یکدیگر بسیار جالب و دشوار است اما این شهید توانست‌.
 
وی افزود: مسیر زندگی شهدا بسیار درس‌آموز است چراکه آنان‌ 
‌مهمترین سرمایه هر انسان که همانا جان خود باشد را در راه دفاع از کشور و ناموس خود فدا کردند و ما باید از راه و سیره شهدا الگو بگیریم تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این مسیر گام‌های مفیدی برداریم.
 
وی در خصوص یکی دیگر از الگو‌های زندگی خود سخن گفت و خاطرنشان کرد: به عقیده من حضرت زهرا «س» مهمترین الگوی هر بانوی آزادی‌خواه است و وظیفه ما در این مسیرهای قدم گذاشتن در مسیر ایشان است چراکه با حجاب نیز می‌توان در تمام عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی حاضر شد و به جامعه و کشور خدمت کرد و من مطمئن هستم که خود حضرت مادر نیز در این راه ما را یاری می‌کند و دعاگوی ما هستند.
 
این بانوی موفق توصیه‌های به بانوان ایرانی داشت و تصریح کرد: من به بانوان سرزمین خود توصیه می‌کنم که دغدغه‌مند باشند و به دنبال یادگیری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد.
 
وی با تاکید بر این زن ایرانی باید دارای روحیه دغدغه‌مندی علم نافع باشد، تصریح کرد: زن ایرانی باید برای گسترش علم سودمند و و نافع کوشا باشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکند، البته در این راه نباید خانواده را فراموش کرد چراکه زن بنیاد خانواده است و نقش بزرگی را حفظ کانون گرم خانواده ایفا می‌کند.
 
 رنجبر به دیگر فعالیت‌های خود در حوزه روانشناسی اشاره کرد و ابراز کرد: دوره های بسیاری از جمله جلسات کتاب درمانی پیرامون اضطراب و استرس، دوره‌های توانمندسازی با همکاری جهاد سازندگی، دوره‌های روانشناسی سبک زندگی برگزار کرده اس، که به حول قوه الهی مورد استقبال بسیاری از جامعه قرار گرفته است و بازخوردهای خوبی در این حوزه دریافت کرده‌ایم.
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی 
 




حضرت زهرا الگوی آزادی‌خواه‌هان جهان است

منبع:آرمـان
? حضرت زهرا الگوی آزادی‌خواه‌هان جهان است