حجم بالای مجروحان حادثه کرمان به خوبی مدیریت شد

کرمان- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به عمق فاجعه و تعداد زیاد مجروحان انفجارهای کرمان، درمان مجروحان در بیمارستان های کرمان به خوبی مدیریت شد. مهدی احمدی نژاد در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به ابعاد وسیع جنایت در مسیر گلزار شهدای کرمان گفت: از دقایق ابتدایی با فراخوان […]

کرمان- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به عمق فاجعه و تعداد زیاد مجروحان انفجارهای کرمان، درمان مجروحان در بیمارستان های کرمان به خوبی مدیریت شد.

مهدی احمدی نژاد در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به ابعاد وسیع جنایت در مسیر گلزار شهدای کرمان گفت: از دقایق ابتدایی با فراخوان کردن همه پرستاران و پزشکان، علی رغم حجم بسیار بالای مجروحان آمادگی بیمارستانها در سطح مطلوبی بود.

وی از آمادگی کامل بیمارستان‌های کرمان قبل از حادثه خبر داد و گفت: هم اکنون تخت‌های آی سی یو خالی در بیمارستان‌های کرمان وجود دارد و تمامی اتاق‌های عمل با جراح‌های اعصاب، بیهوشی و ارتوپد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در گفت و گویی ضمن اعلام آمار بیش از یکصد و سی عمل جراحی در بیمارستان‌های کرمان طی چند ساعت اولیه حادثه، بیمارستان‌های کرمان را از نظر رسیدگی به مصدومان بسیار موفق ارزیابی کرد.

کد خبر ۵۹۸۵۰۳۰




حجم بالای مجروحان حادثه کرمان به خوبی مدیریت شد

منبع: مــهر
? حجم بالای مجروحان حادثه کرمان به خوبی مدیریت شد