جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است

رضا آقاملایی گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز رییس و کارکنان جهاد کشاورزی فهرج با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان […]

رضا آقاملایی گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز رییس و کارکنان جهاد کشاورزی فهرج با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار علیرضا طیبی رییس جهاد کشاورزی فهرج با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این مجموعه گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی هدف اصلی تشکیل قرارگاه جهاد تبیین است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در این دیدار با قدردانی از پیشتازی جهاد کشاورزی در توجه به جهاد تبیین، بیان کرد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

وی بصیرت افزایی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمنان دانست و توضیح داد: افزایش آگاهی و بصیرت افزایی در وضعیت امروز جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه افراد با بصیرت می‌توانند با چشم بینا حقیقت را از میان گرد و غباری که دشمن ایجاد کرده تشخیص داده و در مسیر صحیح گام بردارند.

انتهای پیام/فهرج




جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است

منبع:آرمـان
? جهاد تبیین رمز استمرار انقلاب اسلامی است