جمهوری اسلامی همینه پوشالی غرب و شرق را در هم شکست/ ایران به قطب مهمی در منطقه و دنیا تبدیل شده است

سلیمان اسفندیاری گفت: تبیین دستاوردهای منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا به مثابه یک انفجار بزرگ بود. به گزارش فت فتو؛ سلیمان اسفندیاری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در حالی که جهان دو قطبی که قطب شرق به رهبری شوروی سابق و قطب غرب به رهبری آمریکا جنایتکار، کشورها را […]

سلیمان اسفندیاری گفت: تبیین دستاوردهای منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا به مثابه یک انفجار بزرگ بود.

به گزارش فت فتو؛ سلیمان اسفندیاری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در حالی که جهان دو قطبی که قطب شرق به رهبری شوروی سابق و قطب غرب به رهبری آمریکا جنایتکار، کشورها را بین خود تقسیم بندی کرده بودند؛ جمهوری اسلامی ایران با شعارهای نه شرقی نه غربی و استقلال و آزادی بر پایه دین مبین اسلام خود را به جهان معرفی کرد و نشان داد که نه زیر بیرق شرق است و نه زیر بیرق غرب.


کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی این موضوع را برنتابیدند و با توطئه ها و دسیسه های مختلف به سمت ساقط کردن این نظام نو پا حرکت کردند.


اسفندیاری بیان کرد: ابتدا با غائله های مختلف از جمله کمله در کردستان، خلق عرب و منافقین به دنبال براندازی بودند که موفق نشدند و بعد از این غائله ها به سمت جنگ تحمیلی عراق بر علیه جمهوری اسلامی رفتند و با تحمیل این جنگ نابرابر به دنبال نابودی انقلاب اسلامی رفتند؛ جنگ تحمیلی سرآغاز شکوفایی نظام مقدس اسلامی شد و این جنگ علی رغم همه تلخی ها و مشکلات، دستاوردهای مهمی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.


کارشناس مسائل سیاسی گفت: امام خمینی(ره) در اواخر جنگ فرمودند با جنگ هشت ساله انقلاب خود را به جهان صادر کردیم جنگ تحمیلی سرآغار تحولات مهمی برای جمهوری اسلامی شد

 

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی، نفوذ منطقه ای است و این نفوذ با نفوذ استکبار جهانی کاملا متفاوت است، نفوذ غرب و استکبار نفوذ بر حاکمان کشورها است اما نفوذ جمهوری اسلامی نفوذ بر دل ها و قلب های مردم مظلوم منطقه است.


کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در واقع انقلاب اسلامی الگو و سرمشق مردم مستضعف منطقه است و با نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی، خطر دشمن را از مرزهای جغرافیایی کشور دور کرده و خط مقدم  ما با دشمن کیلومترها با مرزهای جغرافیایی کشور فاصله دارد و این باعث ایجاد امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی شده و نفوذ منطقه ای ما تبدیل به یکی از بزرگترین مولفه های قدرت در منطقه و جهان شده است.


وی بیان کرد: با نفوذ منطقه ای محور مقاومت و لشکر جهان اسلام با محوریت جمهوری اسلامی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و توطئه های دشمنان را در منطقه نقش بر آب کرد و منطقه را تبدیل به پاشنه آشیل دشمنان جمهوری اسلامی ایران کرد.


اسفندیاری گفت: دستاورد مهم دیگر جمهوری اسلامی صدور انقلاب اسلامی در جهان است و این انقلاب سرمشق و الگوی تمام آزادیخواهان جهان شد و ملل مستضعف جهان به جمهوری اسلامی ایران تاسی می کنند.


 کارشناس مسائل سیاسی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران در جهان، پیشرفت های شگرف و بزرگ در علوم با تکنولوژی های بالا از جمله هسته ای، نانو، سلول های بنیادی، هوافضا، موشکی و پهباد است که رتبه کشور در این علوم بعضا تک رقمی است و جز کشورهای سرآمد در علوم پیشرفته هستیم.


 اسفندیاری اظهار کرد: دستاور مهم دیگر جمهوری اسلامی تشیکل یک حکومت اسلامی و مبتنی بر دین اسلام برای اولین بار در دنیا که نمونه ای تا به حال از این نوع حکومت سراغ نداریم و با تشکیل حکومت اسلامی به جهانیان نشان دادیم که مترقی ترین دین برای نجات انسان ها و رستگاری های آنها دین مبین اسلام و مذهب تشیع است.


وی افزود: از دیگر دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی این است که همینه پوشالی غرب و شرق را در هم شکست و جهان را از دو قطبی و تک قطبی به سمت جهانی با چند قطب سوق داد و به ملت ها نشان داد که اجازه ندهند استکبار جهانی برای آنها تصمیم بگیرد و حکومت سازی نماید و مردم باید خودشان سرنوشت خود را رقم بزنند؛ در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک قطب مهم در منطقه و جهان شده است.


اسفندیاری گفت: دستاورد مهم دیگر جمهوری اسلامی این است که به ملت های مظلوم جهان راه شکست استکبار را نشان دادیم و نشان دادیم یگانه راه پیروزی در مقابل دشمنان منطق مقاومت و ایستادگی در برابر آنها است و با مقاومت در برابر دشمنان و استکبار جهانی میتوان بر آنها غلبه کرد.


کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: دستاورد مهم دیگر جمهوری اسلامی در منطقه و جهان این که فلسطین و قدس شریف که میرفت به دست فراموشی سپرده شود را زنده کرد و مسئله فلسطین را به یک مطالبه جهانی تبدیل کرد  و نشان داد که اسرائیل غاصب باید از صحنه جهانی محو شود.


وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باعث شد  که اسرائیل کودک کش و جنایتکار متحمل شکست های پی در پی شود و رژیمی جعلی اسرائیل که داعیه از نیل تا فرات را در سرمی پروراند از چهار طرف در محاصره محور مقاومت قرار گیرد و راهی جز شکست و نابودی با پرچم داری جمهوری اسلامی نخواهد داشت.


انتهای پیام/




جمهوری اسلامی همینه پوشالی غرب و شرق را در هم شکست/ ایران به قطب مهمی در منطقه و دنیا تبدیل شده است

منبع: دانــا
? جمهوری اسلامی همینه پوشالی غرب و شرق را در هم شکست/ ایران به قطب مهمی در منطقه و دنیا تبدیل شده است