جلوگیری از تخریب و تصرف به اراضی ملّی شهرستان جیرفت

خانباز امیرافضلی گفت: با اقدام به موقع یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از تعرض به اراضی ملّی در شهرستان جیرفت جلوگیری شد. به گزارش فت فتو؛ به نقل از “راه آرمان” خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: صبح امروز برابر تماس با […]

خانباز امیرافضلی گفت: با اقدام به موقع یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از تعرض به اراضی ملّی در شهرستان جیرفت جلوگیری شد.

به گزارش فت فتو؛ به نقل از “راه آرمان” خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: صبح امروز برابر تماس با مرکز فرماندهی و کنترل، گزارشی مبنی بر اینکه افرادی سودجو و فرصت طلب در حال تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دلفارد شهرستان جیرفت هستند، دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش جهت بررسی با نیروهای تحت امر به منطقه اعزام و با اقدام به موقع از تعرض به اراضی ملّی در این منطقه جلوگیری شد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تأکید بر تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به مراجع ذیصلاح اضافه کرد: در همین راستا با حکم قضایی یک دستگاه بیل مکانیکی نیز توقیف شد.
 
امیرافضلی افزود: پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است و نیروهای این یگان به گشت زنی های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملّی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/




جلوگیری از تخریب و تصرف به اراضی ملّی شهرستان جیرفت

منبع: دانــا
? جلوگیری از تخریب و تصرف به اراضی ملّی شهرستان جیرفت