جلسه قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه شهرستان زرند برگزار شد

اولین جلسه قرارگاه شهرستانی مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار برگزار شد. به گزارش فت فتو، در این جلسه که با هدف اجرای برنامه‌های ابلاغی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، سید رضا حسینی نژاد فرماندار ضمن تشکر از […]

اولین جلسه قرارگاه شهرستانی مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار برگزار شد.

به گزارش فت فتو، در این جلسه که با هدف اجرای برنامه‌های ابلاغی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، سید رضا حسینی نژاد فرماندار ضمن تشکر از اقدامات و فعالیتهاي اعضاي کميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان در عرصه مبارزه با قاچاق كالا و ارز، گفت : در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز اولين اقدامي كه بايد صورت گيرد، برنامه ريزي براي حذف زمينه هاي تبادل كالاي قاچاق است.

 
وی افزود: در مرحله اول، طرح چهارگانه برخورد و جمع‌آوری گروه کالای پوشاک، لوازم خانگی، محصولات دخانی و کالاهای سلامت محور اجرا و عملی می‌شود و در مرحله دوم، لوازم یدکی شامل کمک‌فنر و باتری ماشین در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
حسینی نژاد آموزش و ارائه آگاهی‌های لازم به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان لوازم یدکی خودرو را مورد توجه قرار داد و بر اجرای گشت مشترک و بازرسی از سطح عرضه و انعکاس نتایج آن از طریق رسانه ملی تأکید کرد.
 
سپس یکایک اعضا گزارش اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در خصوص گروه کالایی لوازم یدکی خودرو شامل باتری و کمک فنر را ارائه و پس از طرح مشکلات فرارو تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
 
انتهای پیام/زرند




جلسه قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه شهرستان زرند برگزار شد

منبع:آرمـان
? جلسه قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه شهرستان زرند برگزار شد