جلسه شورای اداری شهرستان انار برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال جدید با حضور مدیران ادارات در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.  علی زهرودی فرماندار انار گفت : متاسفانه امسال با مشکل سرمازدگی محصول پسته مواجه شدیم که بخش عظیمی از محصول کشاورزی دچار خسارت شده است که می‌طلبد جهاد کشاورزی با انجام تحقیقات علمی، راه حلی […]

اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال جدید با حضور مدیران ادارات در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

 علی زهرودی فرماندار انار گفت : متاسفانه امسال با مشکل سرمازدگی محصول پسته مواجه شدیم که بخش عظیمی از محصول کشاورزی دچار خسارت شده است که می‌طلبد جهاد کشاورزی با انجام تحقیقات علمی، راه حلی جهت جلوگیری از سرمازدگی و به حداقل رساندن خسارات بیاندیشد.

او یکی از مشکلات صنایع شهرستان را، موضوع برق عنوان کرد و گفت: پیگیری جهت راه اندازی پست جدید در محل شهرک صنعتی در حال انجام است.

زهرودی ضمن تشکر از اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان گفت: ۱۴ هزار اسکان در ایام نوروز در محل‌های از قبیل مدارس امام زاده محمد صالح وپارک‌ها و.. وهمچنین، ۸ هزار نفر از اماکن مذهبی و تاریخی، در شهرستان بازدید نمودند.

مهران مدیر جهاد کشاورزی انار با اشاره به سرمازدگی اخیر، گفت: ۱۲ هزار هکتار باغات پسته از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده اند که خسارت آن به ارزش ۱۲۵۰ میلیارد تومان میباشد.

فت فتو کرمان کرمان




جلسه شورای اداری شهرستان انار برگزار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جلسه شورای اداری شهرستان انار برگزار شد