جلسه‌ای نیست که رئیس جمهور درباره مسکن و اشتغال به مسئولان تذکر ندهد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور به جد بحث مسکن، اشتغال و تسهیلاتی که برای این منظور تکلیف قانونی بانک‌هاست را دنبال می‌کند و در جلسه‌ای نیست که به مسئولان این مهم را تذکر ندهد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان شامگاه ۱۵ بهمن در مراسم قرعه‌کشی زمین طرح جوانی جمعیت ویژه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور به جد بحث مسکن، اشتغال و تسهیلاتی که برای این منظور تکلیف قانونی بانک‌هاست را دنبال می‌کند و در جلسه‌ای نیست که به مسئولان این مهم را تذکر ندهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان شامگاه ۱۵ بهمن در مراسم قرعه‌کشی زمین طرح جوانی جمعیت ویژه شهرهای کشکوئیه و بهرمان در فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: طرح جوانی جمعیت یکی از ضرورت‌های جدی کشور برای افزایش جمعیت و برون‌رفت از بحرانی است که دچار آن هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعات انگیزشی برای افزایش جمعیت، مسکن است که تأمین زمین، بخش قابل توجه آن را شامل می‌شود.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور تأکید کرد: تلاش‌هایی که صورت‌گرفته قابل تقدیر است اما حتماً باید این تلاش‌ها افزون و تسریع شود و در زمان کمتری این امکانات در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا هر چه زودتر بتوانند برای احداث آن اقدام و ساکن شوند.

درویشیان ادامه داد: مردم باید سرعت در کار را مشاهده کنند. الحمدلله اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم در ادامه خدای متعال کمک کند و توفیق بیشتری به شما مدیران و کارکنان سخت‌کوش استان کرمان بدهد تا مردم را نه‌تنها در دهه فجر که در طول سال با اقدامات و خدماتی که انجام می‌شود، خوشحال کنیم.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ادامه با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به مردم رفسنجان تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی از رؤسای جمهوری‌ست که به جد بحث مسکن، اشتغال و تسهیلاتی که برای این منظور تکلیف قانونی بانک‌هاست را دنبال می‌کند و در جلسه‌ای نیست که به مسئولان این مهم را تذکر ندهد.

به گزارش نذیر کرمان، ۵۳ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل ۱۴۰۱ روستاهای کوثرریز و نعمت آباد رفسنجان نیز عصر امروز با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان افتتاح شد.

فرماندار رفسنجان در این مراسم با اشاره به واحدهای خسارت دیده و بازسازی شده روستایی و شهری از سیل مرداد ۱۴۰۱ رفسنجان، اظهار کرد: در سیل ۱۴۰۱ تعداد ۱۱ واحد شهری خسارت دیدند که به هر یک مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض تخصیص یافت.

حسین رضایی افزود: ۸۴ واحد روستایی نیز با اختصاص ۱۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن شروع به ساخت کردند.

وی بیان کرد: به ۴۵۰ واحد نیز که از سیل خسارت دیده بودند، ۲۰ میلیون تومان هزینه تعمیر اختصاص یافت.

انتهای پیام




جلسه‌ای نیست که رئیس جمهور درباره مسکن و اشتغال به مسئولان تذکر ندهد

منبع: ایـسنا
? جلسه‌ای نیست که رئیس جمهور درباره مسکن و اشتغال به مسئولان تذکر ندهد