جزییات ریزش معدن کُروم چیل آباد از توابع اُرزوئیه در کرمان

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمان ضمن ارائه جزییات ریزش معدن کُروم چیل آباد از توابع اُرزوئیه گفت: خودروی سنگین برای آواربرداری اعزام شده است. محمد امیرخانی گفت: ۳ نفر در معدن روباز کرومیت چیل آباد با یک دستگاه بیل مکانیکی و پیکور مشغول فعالیت معدنی بودند که دیواره معدن ریزش کرد. او می‌گوید: […]

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمان ضمن ارائه جزییات ریزش معدن کُروم چیل آباد از توابع اُرزوئیه گفت: خودروی سنگین برای آواربرداری اعزام شده است.

محمد امیرخانی گفت: ۳ نفر در معدن روباز کرومیت چیل آباد با یک دستگاه بیل مکانیکی و پیکور مشغول فعالیت معدنی بودند که دیواره معدن ریزش کرد.

او می‌گوید: شدت ریزش کوه و صعب العبور بودن منطقه، کار را برای امدادرسانی دشوار کرده است.

به گفته معاون امداد و نجات هلال احمر کرمان، امدادگران پس از گذشت ۲۵ دقیقه با توجه به صعب العبور بودن مسیر به محل حادثه رسیدند و پس از انجام اقدامات لازم، موفق شدند یکی از ۳ مصدوم حادثه را از زیر آوار، رهاسازی کنند.

او گفت: نیاز به خودرو‌های سنگین برای آواربرداری و خارج کردن ۲ محبوس از زیر آوار داریم.

امیرخانی می‌گوید: اکنون در حال انتقال یک دستگاه خودروی سنگین برای آوار برداری برای نجات حادثه دیدگان هستیم؛ زیرا با نیروی انسانی به تنهایی نمی‌توان این افراد را از زیر آوار خارج کرد و ماشین آلات سنگین مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: 


  • ۲ محبوس و یک مصدوم در پی ریزش معدن منطقه چپل آباد 

او گفت: گزارش‌های تکمیلی از وضعیت محبوسان معدن چیل آباد متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارزوئیه در فاصله ۲۷۱ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار دارد و از سال ۱۳۸۹ از شهرستان بافت جدا و به عنوان شهرستان مستقل تاسیس شد۔

فت فتو کرمان کرمان




جزییات ریزش معدن کُروم چیل آباد از توابع اُرزوئیه در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? جزییات ریزش معدن کُروم چیل آباد از توابع اُرزوئیه در کرمان