جزئیات تشییع ۱۱ شهید گمنام در کرمان/ پیش‌بینی حضور پیکر شهدا در بیش از ۷۰۰ برنامه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در مدت کوتاه حضور شهدا گمنام در استان شاهد حضور آنها در بیش از ۷۰۰ برنامه متفاوت در مجموعه‌های مختلف بودیم. – اخبار استانها – سرهنگ محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: چند […]

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در مدت کوتاه حضور شهدا گمنام در استان شاهد حضور آنها در بیش از ۷۰۰ برنامه متفاوت در مجموعه‌های مختلف بودیم.

– اخبار استانها –

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: چند روزی است که استان کرمان میزبان پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه (س) است.

وی با قدردانی از همت مردم ولایت‌مدار و شهید پرور کرمان در استقبال و میزبانی از این شهدا در چند روز گذشته، گفت: این شهدا از روز پنج‌شنبه به استان کرمان وارد شدند و در مدت کوتاه حضور این شهدا در استان شاهد حضور آنها در بیش از ۷۰۰ برنامه متفاوت در مجموعه‌های مردمی، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، تکایا، هیئت‌های مذهبی و در جایی که دعوت از آنها انجام شد، بودیم.

تشریح جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه در سال‌های قبل نیز شاهد حضور شهدای گمنام در ایام فاطمیه (س) هستیم و میزبانی از این شهدا حال و هوای خاصی را به ایام فاطمیه (س) داده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال قبل فرمودند “تقارن تشییع پیکر این مسافران به خانه برگشته با روز شهادت صدیقه طاهره (س) مبشر ابدیت یاد و خاطره آنان و مژده بخش خیر کثیری است که از ناحیه آنان به کشور امام زمان (عج) فراهم خواهد آمد.”

وی با اشاره به اینکه آیین تشییع و خاکسپاری این شهدا برای نخستین بار همزمان بار تجمع فاطمی مردم کرمان برگزار می‌شود، بیان کرد: به برکت پیکر مطهر این شش شهید، ساعت ۹ صبح سه شنبه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزاری تجمع فاطمی مردم کرمان را داریم.

 مهدوی‌فرد از برگزاری تجمع فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کرمان خبر داد و گفت: این تجمع در خیابان شهید بهشتی کرمان، حد فاصل چهارراه سمیه و چهارراه حضرت ولیعصر(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تجمع فاطمی برای اولین بار با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام برگزار می‌شود، ادامه داد: این تجمع ساعت ۸:۳۰ فردا همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه این برنامه با سخنرانی، مداحی و عزاداری هیئت‌های مذهبی همراه است و تا ساعت ۱۱ ادامه دارد، گفت: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر پیکر مطهر این شهدا برای خاکسپاری به مکان‌های از پیش تعیین شده اعزام و تدفین و خاکسپاری خواهند شد.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته استان کرمان میزبان پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، افزود: پیکر مطهر این شهدا در مرکز استان کرمان و پنج شهرستان رفسنجان، سیرجان، جیرفت، بم و نرماشیر تدفین می‌شوند.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک شهید احمد هدایت واقع در بلوار پزشک در منطقه دو کرمان، پارک شهید مطهری واقع در منطقه سه کرمان، پارک فروغ واقع در خیابان شهید دستغیب در منطقه چهار شهر کرمان و زمین ورزشی در محله سعیدی ابتدای جاده کوهپایه، ستاد فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی جنوب‌شرق ارتش، دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان، ورودی شهر رفسنجان، ورودی شهر قطب‌آباد شهرستان بم، ورودی شهر هماشهر شهرستان سیرجان، شهر بلوک شهرستان جیرفت و جنب مصلی شهر نظام شهر شهرستان نرماشیر به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




جزئیات تشییع ۱۱ شهید گمنام در کرمان/ پیش‌بینی حضور پیکر شهدا در بیش از ۷۰۰ برنامه

منبع: تسنــیم
? جزئیات تشییع ۱۱ شهید گمنام در کرمان/ پیش‌بینی حضور پیکر شهدا در بیش از ۷۰۰ برنامه