جزئیات تشییع شهید گمنام در شهرستان کوهبنان

زمان و مکان تشییع شهید گمنام در شهرستان کوهبنان از سوی امام جمعه این شهر تشریح شد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ایزدی صبح امروز در جمع کمیته استقبال از شهید گمنام در شهرستان کوهبنان، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) مراسم تشییع […]


زمان و مکان تشییع شهید گمنام در شهرستان کوهبنان از سوی امام جمعه این شهر تشریح شد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ایزدی صبح امروز در جمع کمیته استقبال از شهید گمنام در شهرستان کوهبنان، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) مراسم تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان کوهبنان گفت: از صبح روز جمعه ۲۴ آذر روستاهای رشک، خانمکان و کیانشهر در سطح شهرستان از عطر معنویت شهید گمنام برخوردار خواهند شد.

وی بیان داشت: ویژه‌برنامه شهرستانی همراه با استقبال و تشریفات از میدان سردار دلها در ساعت ۱۰:۴۵ صبح برگزار می‌شود که از عموم مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان دعوت به‌عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: شهید گمنام مهمان نمازگزاران جمعه کوهبنان خواهد بود و در ادامه نیز تا حرم مطهر شهدای گمنام تشییع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم همراه با مداحی، عزاداری و وداع مردم با شهید گمنام است، در ادامه این شهید به شهرستان راور می‌رود.

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ / ش





جزئیات تشییع شهید گمنام در شهرستان کوهبنان

منبع: فــارس
? جزئیات تشییع شهید گمنام در شهرستان کوهبنان