جزئیات انتخاب‌رشته متقاضیان سهمیه استعداد درخشان آزمون ارشد علوم‌پزشکی

مرکز سنجش آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره کارنامه علمی و انتخاب رشته محل استعداد درخشان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش نذیر کرمان، کارنامه علمی و فرم انتخاب رشته متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان (بدون آزمون و با آزمون) با توجه به اعمال معرفی دانشگاه محل تحصیل استعداد درخشان به منظور استفاده از سهمیه […]

مرکز سنجش آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره کارنامه علمی و انتخاب رشته محل استعداد درخشان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش نذیر کرمان، کارنامه علمی و فرم انتخاب رشته متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان (بدون آزمون و با آزمون) با توجه به اعمال معرفی دانشگاه محل تحصیل استعداد درخشان به منظور استفاده از سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون در روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه به روزرسانی شده است. 

فرم انتخاب رشته‌محل مخصوص استعداد درخشان بدون آزمون متقاضیان بدون آزمون که غیر مجاز (عدم مجاز شدن در آزمون کارشناسی ارشد) بوده و آن را طی مدت ۲ روز تکمیل کرده‌اند، معتبر نیست و حذف می‌شود. متقاضیان با آزمون غیر مجاز، به دلیل اینکه فرم عادی و استعداد درخشان با آزمون مشترک است، فرم تکمیل شده معتبر بوده، ولی سهمیه با آزمون برای آنها اعمال نمی‌شود.

نتایج اولیه آزمون ارشد علوم‌پزشکی ظهر شنبه، ۲۴ تیر ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. فرایند انتخاب رشته همزمان با انتشار دفترچه راهنما از صبح یکشنبه، ۲۵ تیر ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه، ۲۷ تیر ماه ادامه دارد. 

 آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی طی روزهای ۴ و ۵ خرداد ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. حدود ۷۰ هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی بودند که از این تعداد ۴۸ هزار و ۴۶۶ نفر از  متقاضیان، در جلسه آزمون حضور داشتند.

انتهای پیام




جزئیات انتخاب‌رشته متقاضیان سهمیه استعداد درخشان آزمون ارشد علوم‌پزشکی

منبع: ایـسنا
? جزئیات انتخاب‌رشته متقاضیان سهمیه استعداد درخشان آزمون ارشد علوم‌پزشکی