جدول اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر در کرمان

جدول اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر در دو سینما آسیا و شهرتماشا کرمان اعلام شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، بنابر جدول اعلام شده در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن فیلم‌های بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، احمد به […]

جدول اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر در دو سینما آسیا و شهرتماشا کرمان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، بنابر جدول اعلام شده در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن فیلم‌های بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، ملکه آلیشون به کارگردانی ابراهیم نورآور محمد در سینما آسیا و فیلم‌های تابستان همان سال، مجنون و شورعاشقی در سینما شهر تماشا اکران خواهند شد.

در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن، فیلم‌های نپتون، ببعی/کودک به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، شه سوار به کارگردانی حسین نمازی در سینما آسیا و فیلم‌های قلب رقه/۱۲+ به کارگردانی خیراله تقیانی پور، بهشت تبهکاران و فیلم احمد در سینما شهرتماشا اکران می‌شوند.

در روز جمعه ۲۰ بهمن فیلم‌های آسمان غرب به کارگردانی محمد عسکری، آبی روشن، و آغوش باز در سینما آسیا و فیلم‌های ملکه آلیشون، آسمان غرب و ببعی در سینما شهر تماشا اکران می‌شوند.

در روز شنبه ۲۱ بهمن فیلم‌های آپاراتچی، قلب رقه و آسمان غرب در سینما آسیا و فیلم‌های شه سوار، میرو و آبی روشن در سینما شهر تماشا اکران خواهند شد.

در روز جمعه ۲۲ بهمن ماه فیلم‌های صبح اعدام، شه سوار و میرو در سینما آسیا و فیلم‌های آغوش باز، آپاراتچی و باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز در سینما شهرتماشا اکران می‌شوند.

لازم به ذکر است، تهیه بلیط تنها از طریق سامانه آی تیک، ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت امکان‌پذیر است و زمان اکران فیلم‌ها به ترتیب اسامی اعلام شده در هر روز در ساعت‌های ۱۶:۳۰، ۱۹ و ۲۱:۳۰ خواهد بود.

انتهای خبر/م




جدول اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر در کرمان

منبع:آرمـان
? جدول اکران فیلم‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر در کرمان