تکریم از خردسال‌ترین رزمنده جهادی دفاع مقدس

فرمانده پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان گفت: محمدرضا رفیعی خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس الگویی نمونه برای جوانان و نوجوانان امروز است. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،  سردار مطهری فرمانده پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان در مراسم تکریم از خردسال‌ترین رزمنده جهادی دفاع مقدس گفت: محمدرضا رفیعی خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس الگویی نمونه برای جوانان و […]

فرمانده پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان گفت: محمدرضا رفیعی خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس الگویی نمونه برای جوانان و نوجوانان امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،  سردار مطهری فرمانده پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان در مراسم تکریم از خردسال‌ترین رزمنده جهادی دفاع مقدس گفت: محمدرضا رفیعی خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس الگویی نمونه برای جوانان و نوجوانان امروز است و فعالیت‌ها و مجاهدت‌های جهادی و اجتماعی خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس با استقبال جوانان و مردم قرار گرفته است.

او افزود: امروز جمع شدیم تا ضمن تجلیل از مجاهدت‌های خاموش خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس در مناطق محروم نیز یاد شهدا و رزمندگان را گرامی بداریم تا نسل‌های آینده بدانند که این دلیر مردان چه جانفشانی‌ها و رشادت‌هایی را در دفاع از این خاک و اسلام انجام دادند.

سردار مطهری ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را ضروری دانست و تصریح کرد: امروز اگر در کشورمان آرامش، امنیت و آسودگی برقرار است در سایه گنجینه‌های عظیم همچون رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است.

سردار مطهری گفت: در راستای فرمان فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد فرهنگی در فضای مجازی و وصل کردن کار‌های فرهنگی به کار‌های اجتماعی و بحث آسیب‌های اجتماعی که برای حضرت آقا مهم است سربازان فداکار اسلام ایران بخصوص خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس تحت فرمان رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

او اظهار داشت: سربازان فداکار اسلام در خط مقدم مبارزه با فقر، جهاد خود را که از ۹ سالگی در دوران دفاع مقدس آغاز کرده همچنان ادامه می‌دهند که با ارزش و قابل تقدیر است.

فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان افزود: در هفته دفاع مقدس با برنامه‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا بار دیگر حال و هوای استان کرمان را به زمان فداکاری رزمندگان تغییر داده و به نوعی این مجاهدت‌ها را پاس بداریم.

سردار مطهری بیان کرد: با تلاش دستگاه‌ها و نهاد‌ها برنامه‌های خوبی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که همه این برنامه‌ها در راستای زنده نگه داشتن هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان در برابر ظالمان است.

حجت الاسلام گروهی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان فاریاب نیز ضمن تقدیر از خردسال‌ترین رزمنده جهادی دفاع مقدس گفت: همه مدیون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان هستیم.

او افزود: محمدرضا رفیعی خردسال‌ترین رزمنده دفاع مقدس از افتخارات این سرزمین است که امروز نیز در عرصه‌های جهادی و فرهنگی و کار‌های خیرخواهانه خالصانه مجاهدت می‌کند و این مجاهدت را از سید شهدای مقاومت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی آموخته است.

این مراسم در سالن همایش‌های آموزش و پرورش شهرستان فاریاب و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، سردار مطهری فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان، خانواده معظم شهدا، رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، در کنار رونمایی از دفتر‌های مشق منقش به تصاویر شهدا، سرود ویژه دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان انجام شد.

انتهای پیام/س




تکریم از خردسال‌ترین رزمنده جهادی دفاع مقدس

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? تکریم از خردسال‌ترین رزمنده جهادی دفاع مقدس