تکاوران کویر ۲۷۰ کیلو مرفین کشف کردند

اخبار انتظامی امروز امروز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ استان کرمان را در سایت استانی فت فتو کرمان ببینید. فت فتو کرمان –  اخبار انتظامی امروز چهارشنبه۶ بهمن ۱۴۰۰ استان کرمان را در سایت استانی فت فتو کرمان  ببینید. کشف ۱۹۰ کیلو تریاک با شلیک تکاوران سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف ۱۹۰ کیلو و ۴۵۰ […]

اخبار انتظامی امروز امروز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ استان کرمان را در سایت استانی فت فتو کرمان ببینید.

فت فتو کرمان –  اخبار انتظامی امروز چهارشنبه۶ بهمن ۱۴۰۰ استان کرمان را در سایت استانی فت فتو کرمان  ببینید.

کشف ۱۹۰ کیلو تریاک با شلیک تکاوران

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف ۱۹۰ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در عملیات تکاوران ۱۱۶ “کهنوج” خبر داد.

سرهنگ”علیرضا سوری” گفت : ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان”کهنوج” با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر از مناطق شرقی به مرکز کشور مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: بلافاصله تکاوران پلیس به محور‌های مورد نظر اعزام و پس از گذشت ساعاتی، در محور “کهنوج_جیرفت”به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و انجام حرکات خطرساز، به سمت شهرستان کهنوج متواری شد، گفت: ماموران با تعقیب و مراقبت اصولی و رعایت قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک و آن را متوقف کردند.

به گفته سرهنگ سوری: راننده با برجای گذاشتن خودرو با استفاده از تاریکی شب متواری و ماموران در بازرسی از پژو ۱۹۰ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را کشف شد.

او با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای شناسایی دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، گفت: ماموران جان بر کف یگان تکاوری همواره برای امنیت و آرامش مردم در اقصی نقاط این استان پهناور در حال انجام ماموریت هستند.

تکاوران کویر ۲۷۰ کیلو مرفین کشف کردند

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۷۰ کیلو مرفین و ۹ کیلو و ۲۴۰ گرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در عملیات تکاوران ۱۲۴ “کویر شهداد” خبر داد.

سردار”عبدالرضا ناظری ” گفت : ماموران پایگاه شهید “خواجویی “یگان تکاوری۱۲۴ “کویرشهداد” حین گشت زنی در محور گلزار -بهرامجرد به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او گفت: سرنشینان خودرو به محض رویت پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند، که با عکس العمل سریع تکاوران و استفاده از قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو آن‌ها شلیک و پس از طی مسافتی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۲۷۰ کیلو مرفین و ۹ کیلو و ۲۴۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

اعتراف ۳ سارق به ۱۷ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در زرند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زرند از دستگیری ۳ سارق و اعتراف آنان به ۱۷ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در این شهرستان با ایراد خسارت ۴۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

 سرگرد “محمدرضا همتی”  می‌گوید: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق شبکه هوایی انتقال نیرو در این شهرستان که باعث ایراد خسارت ۴۰۰ میلیاری شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار واحد‌های انتظامی، پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت : با تلاش شبانه روزی و اعزام تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس به نقاط مختلف شهرستان، نهایتا، واحد گشت کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی شبانه در یکی از روستا‌های شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل ۳ نفر، مشکوک و آن را متوقف می‌کنند که در بازدید از خودرو وسایلی همچون سیم چین و دستکش مخصوص، چراغ قوه، نردبان و لباس کار و برچسب تغییر شماره پلاک خودرو کشف شد.

او گفت: این متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با اسناد و مدارک موجود، به ۱۷ فقره سرقت سیم کابل شبکه‌های هوایی اعتراف کردند.

سرگرد” همتی” با بیان اینکه یکی از این متهمان زن بوده و با دیگر متهمان به صورت باندی با ۲ خودروی پژو و ۳ نفر دیگر مکان‌های مورد نظر را شناسایی و شب‌ها اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کردند، از شهروندان خواست: نسبت به افراد و خودرو‌هایی که تردد و رفتار‌های مشکوکی دارند حساس باشند و ضمن بررسی‌های لازم، اینگونه موارد را به پلیس گزارش دهند.

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای رزمایش شهید”رحیم فعال” در بم

در راستای اجرای رزمایش شهید”رحیم فعال” در شهرستان بم، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این رزمایش با حضور سردار”عطائی”، فرمانده انتظامی استان و دیگر معاونان انتظامی در ستاد انتظامی شهرستان بم برگزار شد.

 صبح امروز فرمانده انتظامی استان، سردار”مجید عطائی” مدیرکل اداره طرح ریزی عملیاتی معاونت عملیات فرماندهی کل انتظامی و دیگر بازرسان این معاونت به منظور اجرای رزمایش شهید”رحیم فعال” وارد شهرستان بم شدند.

این مسئولان انتظامی با حضور در ستاد انتظامی این شهرستان، طی نشستی، هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای رزمایش شهید”رحیم فعال” را بازنگری کردند و میزان آمادگی نیرو‌های دخیل در این رزمایش را مورد ارزیابی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست با اشاره به زلزله ۵ دی ماه سال ۸۲ این شهرستان گفت: در آن زمان سرهنگ”قادری نسب” فرماندهی انتظامی شهرستان بم را عهده دار بودند و اقدامات تامین نظم و امنیت و همچنین امدادرسانی‌های بسیار گسترده‌ای را به انجام رساندند که لازم است میزان آمادگی و توانمندی‌های خود در رابطه با اینگونه سوانح و حوادث طبیعی را افزایش دهیم.

سردار”عبدالرضا ناظری”گفت: در همین رابطه با اجرای اینگونه طرح‌ها و رزمایشات باید تلاش کنیم بیش از پیش با وظایف خودمان در شرایط بحران آشنا و در مواقع وقوع اینگونه موارد به سرعت و با توانمندی لازم وارد عمل شویم.

او با اشاره به انجام چندین رزمایش تمرینی در طول سال گفت: هر چند که ممکن است اینگونه رزمایشات برای مجموعه انتظامی تکراری باشند، اما بسیار موثر و مفید هستند و ظرفیتی را ایجاد می‌کنند که هر یک از نیرو‌ها و رده‌های انتظامی در مواقع رویارویی با مسائل و حوادث احتمالی توانمندی مواجهه و مقابله با آن رویداد را داشته باشند و به موقع هم وارد عمل شوند.

انتهای پیام/س




تکاوران کویر ۲۷۰ کیلو مرفین کشف کردند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تکاوران کویر ۲۷۰ کیلو مرفین کشف کردند