توقیف ۷ دستگاه خودروی شوتی با کشف ۸۳ کارت سوخت در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی جیرفت گفت: هفت دستگاه خودروی شوتی سوخت‌بر با ۸۳ عدد کارت سوخت در این شهرستان توقیف شد.  سرهنگ عزت الله عبدلی نسب امروز ۱۴ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر قاچاق سوخت توسط هفت قاچاقچی، ماموران پلیس این هفت متهم را دستگیر و […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی جیرفت گفت: هفت دستگاه خودروی شوتی سوخت‌بر با ۸۳ عدد کارت سوخت در این شهرستان توقیف شد. 

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب امروز ۱۴ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر قاچاق سوخت توسط هفت قاچاقچی، ماموران پلیس این هفت متهم را دستگیر و از آنان هفت دستگاه خودروی سواری به همراه ۸۳ عدد کارت سوخت کشف کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از ۲۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از متهمان، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودروهای سواری و وانت، از برخورد قاطع پلیس با عاملان قاچاق سوخت و دیگر کالاهای قاچاق خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، همچنین فرمانده انتظامی رفسنجان امروز از توقیف دو دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد. 

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با پدیده قاچاق، مأموران کلانتری ۱۴ مس سرچشمه طی عملیاتی دو دستگاه خودروی سواری حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها در مجموع ۱۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع کشف شد.

انتهای پیام 




توقیف ۷ دستگاه خودروی شوتی با کشف ۸۳ کارت سوخت در جیرفت

منبع: ایـسنا
? توقیف ۷ دستگاه خودروی شوتی با کشف ۸۳ کارت سوخت در جیرفت