توصیه‌های مدیرکل راهداری استان کرمان برای رانندگی در زمان طوفان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در طوفان شن دیدن و دیده شدن مهم است و رانندگان حتما چراغ‌های خطر خودرو را روشن کنند تا خودروها دیده شوند. احسان عراقی زاده در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت راه‌های استان کرمان اظهار کرد: فعلا در تمامی راه‌های […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در طوفان شن دیدن و دیده شدن مهم است و رانندگان حتما چراغ‌های خطر خودرو را روشن کنند تا خودروها دیده شوند.

احسان عراقی زاده در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت راه‌های استان کرمان اظهار کرد: فعلا در تمامی راه‌های استان وزش باد شدید را داریم و به جز محور انار _ یزد، تردد در دیگر جاده‌ها جریان دارد.

وی با اشاره به طوفان شن در محورهای انار _ یزد، بم _ ریگان _ ایرانشهر و بم_ فهرج _ زاهدان بیان کرد: رانندگان به سفارش راهداران و پلیس توجه کنند و در صوت انسداد محور یا عدم دید کافی، خودروی خود را به منتها الیه سمت راست یا خارج از جاده هدایت کنند و چراغ‌ها را روشن و چراغ خطر در طول مسیر طوفان روشن باشد.

عراقی زاده گفت: در طوفان شن دیدن و دیده شدن مهم است و رانندگان حتما چراغ‌های خطر خودرو را روشن کنند تا خودروها دیده شوند.

انتهای پیام




توصیه‌های مدیرکل راهداری استان کرمان برای رانندگی در زمان طوفان

منبع: ایـسنا
? توصیه‌های مدیرکل راهداری استان کرمان برای رانندگی در زمان طوفان