توسعه و رفع محرومیت از اهداف گروه‌های جهادی است

فرمانده سپاه فهرج گفت: گروه‌های جهادی همواره هدفی جز جلب رضایت مردم و تلاش برای توسعه و رفع محرومیت ندارند. حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج طی گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری گفت: سالروز تشکیل بسیج […]

فرمانده سپاه فهرج گفت: گروه‌های جهادی همواره هدفی جز جلب رضایت مردم و تلاش برای توسعه و رفع محرومیت ندارند.

حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج طی گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری گفت: سالروز تشکیل بسیج سازندگی، یادآور یک تصمیم منطقی و راهبردی توسط رهبر معظم انقلاب در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ است.

 
وی هدف از تشکیل بسیج سازندگی را محرومیت‌ زدایی در مناطق محروم عنوان و بیان کرد: امروز بسیج سازندگی علاوه بر محرومیت‌ زدایی در اقتصاد مقاومتی نیز نقش مهم و موثری را ایفا کرده است.
 
سنجری در ادامه به اهم اقدامات بسیج سازندگی سپاه فهرج در سال ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: در این سال، ۶۹ مسکن محرومین به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و با همکاری بنیاد علوی و خیرین محلی تکمیل و تحویل اقشار هدف شد.
 
فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه ۹۴ چشمه سرویس بهداشتی نیز طی سال گذشته توسط بسیج سازندگی با همکاری بنیاد مستضعفین احداث شد، افزود: همچنین با همت و همکاری خیرین مسجدساز اصفهان و قرارگاه محرومیت‌ زدایی سپاه فهرج، احداث ۸ مسجد روستایی را در این سال شاهد بودیم.
 
وی از راه اندازی ۳ کارگاه تولیدی اشتغالزایی و تهیه و توزیع ۱۶ هزار و سیصد بسته غذایی بعنوان دیگر اقدامات بسیج سازندگی فهرج با همکاری خیرین در سال گذشته نام برد.
 
سنجری با اشاره به تهیه و توزیع ۲۲ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در سال ۱۴۰۱، از تهیه و توزیع ۲۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم بعنوان دیگر اقدامات بسیج سازندگی فهرج در سال گذشته یاد کرد.
 
فرمانده سپاه فهرج با تأکید بر زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم این شهرستان گفت: گروه‌های جهادی همواره هدفی جز جلب رضایت مردم و تلاش برای توسعه و رفع محرومیت ندارند که جای دارد از تلاش‌های بی‌دریغ و مجاهدانه آنان در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.
انتهای خبر/عباسزاده




توسعه و رفع محرومیت از اهداف گروه‌های جهادی است

منبع:آرمـان
? توسعه و رفع محرومیت از اهداف گروه‌های جهادی است