توسعه آموزش‌های حقوقی و قضایی در بین ائمه جمعه کرمان با همکاری دستگاه قضائی

رئیس کل دادگستری استان کرمان‌ گفت: ائمه جمعه محل مراجعات مردم هستند و تلاش می‌شود که بر مبنای همکاری بین دستگاه قضایی و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، آموزش‌های حقوقی و قضایی ائمه جمعه را توسعه بخشیم تا خدمات‌رسانی بهتری به مردم محقق شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در […]


رئیس کل دادگستری استان کرمان‌ گفت: ائمه جمعه محل مراجعات مردم هستند و تلاش می‌شود که بر مبنای همکاری بین دستگاه قضایی و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، آموزش‌های حقوقی و قضایی ائمه جمعه را توسعه بخشیم تا خدمات‌رسانی بهتری به مردم محقق شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در دیدار با مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، تحولات ملموسی شکل گرفته و مردم نیز این تحولات را حس می‌کنند.

وی ضمن بیان این مطلب که باید از مدیریت سنتی فاصله بگیریم و مهمترین گام در این بخش، توجه به لزوم جوان‌گرایی است، اظهارداشت: اقتضائات امروز جامعه تغییر یافته و ائمه جمعه و سنگر نمازجمعه باید خود را با این اقتضائات وفق دهند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه رویکرد جدید شورای سیاست‌گذاری در کشور و استان کرمان اقدام خوبی است، عنوان کرد: تحولات صورت گرفته در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده و قطعا اثرات آن در آینده به‌خوبی مشخص خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که در حال حاضر نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: در استان کرمان ۶ قرارگاه مربوط به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تشکیل شده است که جلسات این قرارگاه‌ها به‌صورت مستمر برگزار و برنامه‌های مد نظر تبیین می‌شود.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: در حال حاضر ائمه جمعه در زمان انتصاب خود مسائل منطقه را بررسی و برنامه‌های خود را مطرح می‌کنند و سپس این برنامه‌ها در سامانه اطلاعیه فرهنگی ثبت و براساس برنامه زمان‌بندی اجرایی می‌شود.

وی به تدوین خاطرات برخی پیشکسوتان امامت جمعه در کرمان اشاره و بیان کرد: نگاه جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بر استفاده از نیروهای جوان، به روز و توانمند در برقراری ارتباط با نسل جوان است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 





توسعه آموزش‌های حقوقی و قضایی در بین ائمه جمعه کرمان با همکاری دستگاه قضائی

منبع: فــارس
? توسعه آموزش‌های حقوقی و قضایی در بین ائمه جمعه کرمان با همکاری دستگاه قضائی