توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر

آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه ایام فجر در محل حسینیه ثارالله برگزار شد. فت فتو کرمان – آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و رزمایش کمک مؤمنانه که به مناسبت دهه ایام فجر در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد. سردار […]

آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت دهه ایام فجر در محل حسینیه ثارالله برگزار شد.

فت فتو کرمان – آیین توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و رزمایش کمک مؤمنانه که به مناسبت دهه ایام فجر در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد.

سردار معروفی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: حرکت بزرگ کمک مؤمنانه که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور انجام شد ما به فضل الهی در ادامه خدمات اجتماعی و کمک مؤمنانه تا زمانی که احساس کنیم در استان و کشور نیاز است، موضوعات را در این زمینه ادامه خواهیم داد؛ همچنین در یک ماه گذشته نیز مقام معظم رهبری در زمینه ارزاق عمومی و تغذیه به فرمانده سپاه تأکید کردند و این اولویت از دستور کار ما خارج نمی‌شود و ما با شناسایی که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام داده ایم به همین منوال پیش می‌رویم.

سردار معروفی گفت: مرحله بعدی رزمایش کمک‌های مؤمنانه ما در هفته پاسدار صورت می‌گیرد و الان هم ما تقریبا هماهنگی‌ها را انجام داده و مراحل کار را آماده کرده ایم و همچنین برای شب عید، که در این زمینه سعی می‌خواهیم کرد عرصه‌ها و تعداد را بیشتر کنیم؛ چرا که اگر بتوانیم به همه خانواده‌هایی که شناسایی کرده ایم، بسته معیشتی بدهیم، کار زیبایی خواهد شد.

او گفت: امروز ما بیست هزار بسته کمک معیشتی داریم که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین این کار انجام شده است و ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ده میلیارد تومان است و هر بسته شامل روغن مایع، حبوبات، ماکارونی، مرغ و برنج است که در سراسر استان توزیع می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه نزدیک به ده تن آرد برای مناطق سیل زده پیش بینی کرده ایم که به این مناطق ارسال خواهد شد، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام راحل نیز در راستای کاری که از ابتدای امسال و به طور خاص در حوزه سیل انجام داده اند، بیست هزار بسته گوشت آماده دارند که آن‌ها را با هماهنگی که انجام می‌شود در بین نیازمندان که در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۲۱۷ هزار بسته کمک معیشتی را توزیع کرده ایم که دو مرحله دیگر را نیز تا پابان سال خواهیم داشت، گفت: در حوزه معیشت مناطق سیل زده خوب وارد شدیم که در این زمینه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، هلال احمر و … اقدامات خوبی انجام دادند.

به گفته سردار معروفی: توصیه ما به اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، نهاد‌های انقلابی و بسیجیان که توزیع کننده اقلام هستند، این است که در طول روز اقلام را توزیع کنند، تحت هیچ شرایطی فیلم و عکس از توزیع بین مردم گرفته نشود؛ چرا که این خانواده ها، از جنس ما، نأموس ما و خود ما هستند و بر ما تکلیف است که شرعا انفاق کنیم و نباید آن‌ها را نشان دهیم و حرمت و بزرگی این مردم را بر اساس دستورات ائمه علیه السلام و با پیروری از آن‌ها نگه داریم.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه خیرین و واقفین در این زمینه به کمک ما بیایند، گفت: توزیع بسته‌ها بر اساس شناسایی قرارگاه‌های امام حسن مجتبی علیه السلام که مربوط به حوزه کرونا است، انجام می‌شود و در زمینه سیل به طور ویژه عمل می‌کنیم.

او گفت: فرمانده سپاه حضرت رسول استان تهران هماهنگ شده است پس فردا به استان سفر می‌کنند و مقرر شده که کار احداث صد خانه کپری در شرق و جنوب استان که دچار سیل زدگی شده اند را انجام دهند.

فرمانده سپاه ثارالله در رابطه با وضعیت نهایی وی برای سکانداری استانداری کرمان گفت: بنده آدم سیاسی نیستم و قرار نیست استاندار بشوم و نمی‌شوم؛ من سرباز انقلاب و از بچه‌های حاج قاسم هستم و تا پای جانم می‌ایستم.

انتهای پیام/س

منبع: راه آرمان




توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر