توزیع غذا یلدایی با همت خادمیاران رضوی در کرمان

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله عج کرمان گفت: به مناسبت فرارسیدن بلند‌ترین شب سال ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمانی طبخ و توزیع شد. به گزارش فت فتو از کرمان،  حسین رحمانی مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان با تبریک فرارسیدن بلند‌ترین شب سال گفت: هرساله به مناسبت شب لیدا با همت خیران بلند […]

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله عج کرمان گفت: به مناسبت فرارسیدن بلند‌ترین شب سال ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمانی طبخ و توزیع شد.

به گزارش فت فتو از کرمان،  حسین رحمانی مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان با تبریک فرارسیدن بلند‌ترین شب سال گفت: هرساله به مناسبت شب لیدا با همت خیران بلند همت و همچنین خادمیاران مخلص ویاری رساندن به نیازمندان، تدارکات تهیه و توزیع غذای یلدایی برای مخدومین را داریم.

او افزود: امروز هم به یاری امام مهربانی‌ها ۱۰۰۰ پرس چلو مرغ با مشارکت خیران وخادمیاران طبخ ودر بین مخدومین توزیع شد.

رحمانی با اشاره به اینکه در کنار غذای یلدایی، بسته‌های مواد غذایی هم توزیع شد، عنوان کرد: ۲۳۵ بسته مواد غذایی شامل ۱۲ قلم اعم از گوشت گوسفندی، تخم مرغ، ماکارونی، رب گوجه، روغن میوه، شیرینی و… که ارزش هر بسته تقریبا ۵۰۰ هزارتومان برآورد زده شده است، در بین نیازمندان توزیع و پخش شد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان افزود: برای این شب، علاوه بر غذا و بسته غذایی، اسباب بازی برای فرزندان مخدومین و همچنین کتاب درخصوص آشنایی با زندگی خانم حضرت فاطمه زهرا (س)، به مناسبت دهه فاطمیه تهیه و توزیع شد.

او با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی زمان و وقت را در نظر نمی‌گیرند بلکه برای کمک و یاری رساندن به هم نوعان خود در هر زمینه‌ای آماده اند، از ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده‌ای نیازمند خبر داد.

او افزود: بصورت متداول سرکشی ورسیدگی به خانواده‌های تحت پوشش، از اولویت‌های خادمیاران بوده و به مشکلاتی اعم از تعمیرات جزئی ساختمانی، برطرف کردن کمبود دارویی نظیر انسولین و… رسیدگی و همت می‌کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه برای دوشنبه ها، چهارشنبه‌ها وپنج شنبه هر هفته برنامه‌هایی تدارک دیده ایم، گفت: برای دوشنبه‌ها توزیع بیش از ۱۰۰ دست لباس نو و یا در حدنو، چهارشنبه‌های رضوی را داریم که برای مخدومین کلاس‌های سبک زندگی رضوی با ارائه خدمات مشاوره ای، پزشکی وحقوقی و همچنین برای پنج شنبه هر هفته توزیع نان امام حسینی به تعداد ۳۰۰ قرص نان را بصورت متداول انجام می‌دهیم.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان درخصوص کلاس‌های سبک زندگی رضوی، عنوان کرد: این ایده با تلاش‌های خادمیاران، معلمان و متخصصان روانشناسی و حقوقدانان با هدف کمک برای رفع مشکلات روحی و اخلاقی وهمچنین جلوگیری از طلاق وفروپاشی زندگی مخدومین انجام می‌شود تا از طریق مشاوره و راهنمایی‌های لازم به سبک وسیاق زندگی امام مهربانی‌ها امان رضا (ع) سوق داده و آموزش دیده شوند.

انتهای پیام/س




توزیع غذا یلدایی با همت خادمیاران رضوی در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توزیع غذا یلدایی با همت خادمیاران رضوی در کرمان