توزیع روزانه ۱۵۰۰ گذرنامه در کرمان طی ایام پیش ثبت نام اربعین حسینی

مدیرکل پست کرمان گفت: از زمان آغاز پیش ثبت نام اربعین حسینی، روزانه هزار و ۵۰۰ گذرنامه در استان کرمان توزیع شده و این رقم رو به افزایش است. مهدی جعفری گفت: به منظور خدمت رسانی پست به زائران اربعین حسینی، قرار است گذرنامه زائران با سرعت؛ دقت و به موقع به دست هم استانی […]

مدیرکل پست کرمان گفت: از زمان آغاز پیش ثبت نام اربعین حسینی، روزانه هزار و ۵۰۰ گذرنامه در استان کرمان توزیع شده و این رقم رو به افزایش است.

مهدی جعفری گفت: به منظور خدمت رسانی پست به زائران اربعین حسینی، قرار است گذرنامه زائران با سرعت؛ دقت و به موقع به دست هم استانی ها برسد.

  او می گوید: با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های پستی و برای سهولت رهگیری‌ گذرنامه، ۲ باجه ویژه برای زائران اربعین حسینی در ساختمان مرکزی پست شهید سلیمانی، واقع در بلوار شهید صدوقی و همچنین در اداره پست شهرستان کرمان، واقع در خیابان عدالت پیش‌بینی کرده ایم  تا بتوانیم خدمتگذاری مناسبی برای همشهریان انجام دهیم. 

مدیرکل پست استان کرمان می گوید: از زمان آغاز پیش ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی، روزانه هزار و ۵۰۰ گذرنامه در استان  کرمان توزیع شده و این رقم رو به افزایش است. 

به گفته  او از زائران اربعین حسینی در خواست می شود، اقدام برای گرفتن گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت، مراحل ثبت نام را انجام دهند تا از ترافیک در روز‌های پایانی کاسته شود و با مشکلی مواجه نشوند.

او گفت: به محض صدور گذرنامه و تحویل به پست کرمان، فرایند توزیع و تحویل آن به زائران در محل سکونت صورت می گیرد.

فت فتو کرمان کرمان




توزیع روزانه ۱۵۰۰ گذرنامه در کرمان طی ایام پیش ثبت نام اربعین حسینی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توزیع روزانه ۱۵۰۰ گذرنامه در کرمان طی ایام پیش ثبت نام اربعین حسینی