توزیع بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم در دهه اول محرم

حجت‌الاسلام محسن عارفی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از تهیه و توزیع بیش از ۴۰۰هزار پرس غذای گرم بین مردم و هیات های کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام عارفی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: ماه محرم امسال با شرایطی […]

حجت‌الاسلام محسن عارفی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از تهیه و توزیع بیش از ۴۰۰هزار پرس غذای گرم بین مردم و هیات های کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام عارفی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: ماه محرم امسال با شرایطی که از بیماری ویروس کرونا در کشور به وجود آمده، فرصتی فراهم گردید تا اطعام دهی و نذورات مردمی در مسیر کمک رسانی به نیازمندان و افراد مستضعف در جامعه هدایت شود و در این زمینه بیش از۴۰۰هزار پرس غذای گرم بین مردم و هیات های شهرستان کرمان توزیع شد.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: علاوه بر ۴۰۰ هزار اطعام حسینی در دهه اول ماه محرم، بیش از ۱۵ هزار ماسک، ۳۰هزار بسته پذیرایی و آب معدنی به هیات ها کرمان توزیع شد.


وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هیئات مذهبی در راستای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، توزیع غذای گرم بین نیازمندان و غیره فعالیت‌های مختلفی در سطح استان انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

[ad_1]

[ad_2]

توزیع بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم در دهه اول محرم

منبع:دانــا
? توزیع بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم در دهه اول محرم