تنبیه بدنی دانش آموزان به هر شکل ممنوع است

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان به هر شکل در مدارس ممنوع است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در مدارس با توجه با توافق صورت گرفته با شورای […]

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان به هر شکل در مدارس ممنوع است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در مدارس با توجه با توافق صورت گرفته با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تقویت تعاملات بین دستگاهی باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: نظارت دقیق بر عملکرد مدیران مدارس و کارکنان زیر مجموعه، توجیه مدیران مدارس در رابطه با مأموریت‌های محوله، تکریم ارباب رجوع، پیگیری موضوع حجاب و عفاف و توجیه مدیران مدارس در این رابطه ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برنامه ریزی برای اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی و اجرای طرح لاله‌های روشن با رویکرد برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رضایی با بیان اینکه استفاده شخصی از وسایل دولتی ممنوع است، گفت: در زمینه توزیع و نقل و انتقال نیرو باید عدالت رعایت شود، نظارت بر امتحانات و سالن‌های امتحان نهایی هم ضروری است.

کد خبر ۵۹۶۵۵۸۰




تنبیه بدنی دانش آموزان به هر شکل ممنوع است

منبع: مــهر
? تنبیه بدنی دانش آموزان به هر شکل ممنوع است