تمدید ۱۶ هزار گذرنامه در استان کرمان/ صدور ۶۰۰ اجازه خروج سربازان

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: روزانه ۳۳۰۰ گذرنامه تاریخ گذشته تمدید می شود و تاکنون حدود ۱۶ هزار گذرنامه در استان کرمان تمدید شده است. عبدالعلی روان بخش امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان کرمان اظهار کرد: روزانه ۳۳۰۰ گذرنامه تاریخ گذشته تمدید می شود و تاکنون حدود ۱۶ هزار […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: روزانه ۳۳۰۰ گذرنامه تاریخ گذشته تمدید می شود و تاکنون حدود ۱۶ هزار گذرنامه در استان کرمان تمدید شده است.

عبدالعلی روان بخش امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان کرمان اظهار کرد: روزانه ۳۳۰۰ گذرنامه تاریخ گذشته تمدید می شود و تاکنون حدود ۱۶ هزار گذرنامه در استان کرمان تمدید شده است.

وی افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ارباب رجوع برای رفع نقص به اداره گذرنامه مراجعه می کنند و حدود ۲۰۰۰ نفر بارکد اخذ کرده اند.

روان بخش از صدور ۶۰۰ اجازه خروج برای سربازان تاکنون خبر داد و اظهار کرد: ۴۰۰۰ فرم گذر موقت برای متقاضیان کرمانی از تهران ارسال شده و امروز در استان تحویل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه عنوان کرد: زائران پاکستانی با پنج دستگاه اتوبوس ایرانی از زاهدان به سمت کرمان آمدند که تا خارج از استان اسکورت شده اند.

او با اشاره به کنترل و نظارت بر اتوبوس ها تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ فقره اعمال قانون شده اند.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه وضعیت استان درخصوص اعزام زائرین، بد نیست، در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و جلساتی که برای هماهنگی برگزار شده، گفت: وضعیت استان کرمان در حوزه حمل و نقل از سایر نقاط کشور بهتر است و ابتکار استان در فروش بلیت برگشت خیلی خوب بوده است.

او با بیان این مطلب که مشکل گذرنامه از تهران است، اظهار کرد: مجوز صدور گذر موقت به کرمان واگذار شده و پیشنهاد می کنیم که یکی از مراکز واکسیناسیون برای این مهم اختصاص یابد.

انتهای پیام




تمدید ۱۶ هزار گذرنامه در استان کرمان/ صدور ۶۰۰ اجازه خروج سربازان

منبع: ایـسنا
? تمدید ۱۶ هزار گذرنامه در استان کرمان/ صدور ۶۰۰ اجازه خروج سربازان