تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «علمدار»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار تا ۲۰ آذرماه تمدید شد، گفت: تاکنون بیش از ۳۷ هزار اثر توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور به جشنواره ارسال شده است. به گزارش فت فتو از کرمان، […]

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار تا ۲۰ آذرماه تمدید شد، گفت: تاکنون بیش از ۳۷ هزار اثر توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار تا بیستم آذرماه جاری تمدید شد، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۷ هزار اثر به دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور ارسال شده است.

وی گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور، صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس‌آموز را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: بازنمایی حقیقی از تصویر آن شهید آسمانی به مثابه نمادی از هم پیوستگی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی، معرفی آثار فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و فرهنگیان مستعد، علاقه‌مند و تقدیر از آن‌ها از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار است.

مرادی تصریح کرد: «آموزه‌ها و آداب تعلیم و تربیت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی»، «روش‌های تربیتی کودکان و نوجوانان در مکتب شهید سلیمانی»، «ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری در مکتب شهیدسلیمانی»، «شهید سلیمانی و فرزندان شهدا»، «شهید سلیمانی و احترام به پدر و مادر»، «شهید سلیمانی و دفاع مقدس»، «شهید سلیمانی و گام دوم انقلاب»، «آموزه‌های شهید سلیمانی پیرامون سبک زندگی ایرانی – اسلامی» و «معلم و مربی تراز جمهوری اسلامی در مکتب شهید سلیمانی» از جمله محورها و موضوعات برگزاری این جشنواره است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نمایشنامه‌نویسی، فیلم کوتاه، شعر، رشته‌های این جشنواره در بخش فرهنگیان هستند، افزود: دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی و خط تحریر به این جشنواره ارسال کنند. دانش‌آموزان دوره اول در رشته عکاسی و دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم در رشته نقاشی دیجیتال، داستانک و شعر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه زمان ارسال آثار به این جشنواره، از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ بوده است که با توجه به استقبال چشمگیر دانش‌آموزان و فرهنگیان تا ۲۰ آذرماه تمدید شده است و دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه شاد در «کانال علمدار» بارگذاری و ارسال کنند.

انتهای پیام




تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «علمدار»

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «علمدار»