تلاش بی‌نتیجه دشمن برای منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف اسلام و پیامبر(ص)/ بعثت خاتم الانبیا، نقطه عطف اتحاد امت اسلام است

مولوی یونس چاهانی گفت: امروز دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و دنیای غرب همه روزه و با تمام قوا در حال منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف عالیه بعثت هستند و می‌خواهند اسلام را به شکست خورده جلوه دهند؛ در حالی که دنیای اسلام و به ویژه ایران اسلامی در مسیر پیشرفت […]

مولوی یونس چاهانی گفت: امروز دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و دنیای غرب همه روزه و با تمام قوا در حال منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف عالیه بعثت هستند و می‌خواهند اسلام را به شکست خورده جلوه دهند؛ در حالی که دنیای اسلام و به ویژه ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی است.

به گزارش فت فتو؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه مبعث نقطه آغازین و تحول در دنیا اسلام است، گفت: قبل از بعثت پیامبر اکرم(ص) تاریکی همه جهان را فراگرفته و ظلمت و گمراهی در قلوب مردم چیره شده بود، دختران زنده به گور می شدند و زن به عنوان یک ارزش در جامعه شناخته نمی شد.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: با بعثت پیامبر اسلام(ص) این ظلم جای خود را به نور داد زنان به عنوان یک ارزش با قداست در جامعه آن زمان شناخته شدند و انسانیتی که رو به افول می رفت با بعثت پیامبر ارزش های والای انسانی و اسلامی زنده شد و انسان ها به سمت سعادت سوق داده شدند؛ بنابراین بعثت پیامبر(ص) نقطه عطفی در تاریخ بشریت و اسلام بود.

وی افزود: انسان پس از آن اهداف خلقت را فهمید و روح خداپرستی و ارزش های انسانی و اسلامی در دنیا زنده شد و ما تا به امروز برکات بعثت پیامبر را در تمام جهان شاهد هستیم و اگر امروز انسانیتی وجود دارد همه از چشمه خیرات و خوبی های بعثت پیامبر اکرم(ص) است.

تلاش بی نتیجه دشمنان برای منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف اسلام و پیامبر(ص)

مولوی چاهانی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و دنیای غرب همه روزه و با تمام قوا در حال منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف عالیه بعثت هستند و می خواهند اسلام، قرآن، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت علیه السلام را به این صورت جلوه دهند که آنها موفق نشده اند و این در حالی است که امروزه در حال پیشرفت و ترقی هستیم.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج تأکید کرد: برای اینکه ما بتوانیم بار دیگر به اقتداری که از صدر اسلام داشته ایم، برسیم؛ نیاز است که به آموزه های اصیل اسلامی که بر گرفته از آموزه های نورانی بعثت است رجوع کنیم.

وی بیان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند امروز دنیای غرب از اهداف اسلامی و آموزه های پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عقب هستند و تا قیامت هم آنها نمی توانند در این راستا جلو بروند و اگر امروز مشکلی وجود دارد به این دلیل است که ما از اهداف بعثت فاصله گرفته ایم.

بعثت خاتم الانبیا، نقطه عطف اتحاد امت اسلام است

مولوی چاهانی خاطر نشان کرد: من نیز به عنوان طلبه مسلمان توصیه می کنم که همه ما قدر این نعمت والای اسلامی را بدانیم و به جوانان خود آگاهی دهیم تا جامعه پویا داشته باشیم و مسئولان نیز سعی کنند، مسئولیت خود را با در نظر گرفتن اهداف بعث پیامبر، انجام دهند و اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند و در برابر دنیای غرب بیاستند.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه بعثت پیامبر(ص) نقطه عطف اتحاد امت اسلام است، گفت: سال های طولانی بود که مردم جهان به ویژه در جزیره العرب از نور خورشید نبوت دور گشته و در تاریکی جهل، جهالت و خرافات غوطه ور بودند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: در این دوران اشرافیت، غارتگری، رذائل اخلاقی، قساوت قلبی، بُت پرستی و غیره جزو زندگی مردم شده بود و در این هنگام که بشریت در کویر خشک رذائل اخلاقی گرفتار بود، پیامبر اکرم(ص) به پیامبری مبعوث شد.

وی با تأکید بر اینکه پیامبر اسلام(ص)، رحمه للعالمین و رحمتی برای جهانیان و مسلمانان است، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) برای ما قرآن را آورد و سیرت ایشان برای ما، همه چیز را روشن و واضح کرد.

مولوی شهیکی خاطر نشان کرد: دشمنان در این موارد همواره به دنبال برخی نقشه ها و سخنان هستند و می خواهند سیرت پیامبر را کم رنگ کنند چرا که آنها با اسلام مشکل دارند و دشمنان دلسوز ما نیستند.

انتهای پیام/




تلاش بی‌نتیجه دشمن برای منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف اسلام و پیامبر(ص)/ بعثت خاتم الانبیا، نقطه عطف اتحاد امت اسلام است

منبع: دانــا
? تلاش بی‌نتیجه دشمن برای منحرف کردن اذهان جوانان از اهداف اسلام و پیامبر(ص)/ بعثت خاتم الانبیا، نقطه عطف اتحاد امت اسلام است