تلاش برای بهره برداری از اردوگاه کبوترخان

مرتضوی گفت: اراده جدی داریم که اعتباری برای بهره‌برداری از اردوگاه کبوترخان گذاشته شود. به گزارش فت فتو از کرمان، سیدعبدالله مرتضوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور و ناصر سلیمانی مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور نهم دی ماه در سفر به کرمان با علی زینی‌وند استاندار کرمان دیدار و گفت و گو […]

مرتضوی گفت: اراده جدی داریم که اعتباری برای بهره‌برداری از اردوگاه کبوترخان گذاشته شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، سیدعبدالله مرتضوی معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور و ناصر سلیمانی مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور نهم دی ماه در سفر به کرمان با علی زینی‌وند استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان و احمد دهقانی سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان نیز حضور داشتند، مرتضوی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: اراده جدی داریم که از محل منابع سازمان، اعتباری برای بهره‌برداری اردوگاه کبوترخان گذاشته شود تا علاوه بر رفع نیاز استان، از هدر رفت هزینه‌های صورت گرفته هم جلوگیری شود.

او با بیان اینکه تعدادی از زندان‌های استان نیز به حمایت استان برای بهبود شرایط نیاز دارند، ادامه داد: سعی داریم که از محل فروش اموال و املاک سازمان، کمکی به استان‌ها و رفع مسائل پیرامون زندان‌ها و اقدامات تامینی شود.

علی زینی وند، استاندار کرمان نیز در این دیدار بهره‌برداری از اردوگاه کبوترخان و بهبود شرایط زندان‌های استان را از اولویت‌های استان برشمرد و گفت: نشست‌های متعددی برای تکمیل و بهره‌برداری بخشی از اردوگاه در استان و با مقامات کشوری داشته‌ایم.

او  ادامه داد: تکمیل هر چه سریع تر و استفاده از این اردوگاه به کرمان، کمک زیادی خواهد کرد و با توجه به اعتبار زیادی که لازم دارد، باید راهکار‌های اساسی برای آن دیده شود.

استاندار کرمان گفت: در آخرین نشست استان مقرر شد تا بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ هر کدام اجرای بخشی از کار را به عهده گیرند و طبق برآورد صورت گرفته تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ م 




تلاش برای بهره برداری از اردوگاه کبوترخان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تلاش برای بهره برداری از اردوگاه کبوترخان