تقویت معنویت جوانان از آثار اردوهای راهیان نور است

فت فتو/کرمان مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد واحد کرمان تقویت معنویت جوانان، اصلاح سبک زندگی را از آثار اردوهای راهیان نور برشمرد و تاکید کرد: باید این برنامه های راهیان نور با دقت زیادی برگزار شوند. حجت الاسلام عسکری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد واحد کرمان در کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب خوزستان با تبیین […]

فت فتو/کرمان مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد واحد کرمان تقویت معنویت جوانان، اصلاح سبک زندگی را از آثار اردوهای راهیان نور برشمرد و تاکید کرد: باید این برنامه های راهیان نور با دقت زیادی برگزار شوند.

حجت الاسلام عسکری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد واحد کرمان در کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب خوزستان با تبیین فواید اردوهای راهیان نور گفت: دانشجویان با مشاهده عینی و حضور در محل شهادت، رشادت، شجاعت، ولایت پذیری و … رزمندگان اسلام اثر موثر خود را بر این قشر گذاشته و می گذارد.

محسن عسکرزاده مسئول بسیج دانشجویی زرند نیز گفت: زمانی عرصه جهاد، نبرد سخت بود و در آن زمان مردم به وظیفه خودشان عمل کردند و امروز عرصه جنگ فرهنگی و جهاد تبیین در رسانه هاست.

وی جوانان را افسران جهاد تبیین دانست ادامه داد: جوانان مسایل اعتقادی، سیاسی و … کشور را در فضای مجازی به نحو احسن تبیین و روشنگری کنند.

انتهای پیام




تقویت معنویت جوانان از آثار اردوهای راهیان نور است

منبع: ایـسنا
? تقویت معنویت جوانان از آثار اردوهای راهیان نور است