تعیین تکلیف مالایطاق برای بانک ها استقراض از بانک مرکزی را به دنبال دارد

سید جواد حسینی کیا در خصوص توصیه مکتوب رهبر انقلاب برای پرهیز از تکلیف مالایطاق به بانک ها گفت: زمانی که برای بانک ها تکلیف ایجاد می شود، بانک ناچارند از بانک مرکزی استقراض کند و این استقراض برای آنها زیان انباشته می شود. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی […]

سید جواد حسینی کیا در خصوص توصیه مکتوب رهبر انقلاب برای پرهیز از تکلیف مالایطاق به بانک ها گفت: زمانی که برای بانک ها تکلیف ایجاد می شود، بانک ناچارند از بانک مرکزی استقراض کند و این استقراض برای آنها زیان انباشته می شود.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص توصیه مکتوب رهبر انقلاب برای پرهیز از تکلیف مالایطاق به بانک ها گفت: به عنوان مثال هم اکنون منابع قرض الحسنه بسیار کم شده است؛ اما ما همواره در مجلس برای آنها تکلیف مشخص می کنیم.


نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله دیگر این است که زمانی که برای بانک ها تکلیف ایجاد می شود، بانک ناچارند از بانک مرکزی استقراض کند و این استقراض برای آنها زیان انباشته می شود.


وی بیان کرد: مقام معظم رهبری با توصیه خود فرموده اند که برای بانک ها تکالیف واقعی ایجاد کنیم نه اینکه تکلیف مالایطاق و خارج از توان بانک ها باشد.


حسینی کیا خاطر نشان کرد: بنا به دستور و توصیه رهبر فرزانه انقلاب باید برای بانک ها تکالیف واقعی تر در نظر گرفته شود و تکالیف مضاعفی را برای بانک ها گذاشته نشود و آنچه که نوشته می شود، قابلیت اجرایی داشته باشد.


انتهای پیام/




تعیین تکلیف مالایطاق برای بانک ها استقراض از بانک مرکزی را به دنبال دارد

منبع: دانــا
? تعیین تکلیف مالایطاق برای بانک ها استقراض از بانک مرکزی را به دنبال دارد