تشریح اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به نظام از مصادیق جهاد تبیین است/ استقلال سیاسی؛ بزرگترین دستاورد نظام

کامران غضنفری گفت: توضیح دادن تلاش ها و اقدامات دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف کردن نظام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است تا مردم و به ویژه نسل جوان بدانند که ما چه مراحلی را پشت سر گذاشته و از چه گردنه های سختی عبور کرده ایم. به گزارش فت فتو؛ کامران غضنفری در […]

کامران غضنفری گفت: توضیح دادن تلاش ها و اقدامات دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف کردن نظام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است تا مردم و به ویژه نسل جوان بدانند که ما چه مراحلی را پشت سر گذاشته و از چه گردنه های سختی عبور کرده ایم.

به گزارش فت فتو؛ کامران غضنفری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه در مسئله جهاد تبیین به بیان واقعیت هایی که قبلا اتفاق افتاده و یا در حال وقوع است، پرداخته می شود، گفت: تبیین این مطالب و مسائل برای عموم مردم است تا بدانند که جمهوری اسلامی ایران از چه مراحلی عبور کرده و چه اتفاقاتی را تاکنون پشت سر گذاشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: دشمنان با دست اندازی ها، کارشکنی ها و توطئه ها طی چهار دهه گذشته تلاش کردند تا جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت باز دارند و به ما ضربه بزنند و نظام را تضعیف کنند و در مقاطع مختلف نیز سعی بر از بین بردن و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

وی تأکید کرد: توضیح دادن تلاش ها و اقدامات دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف کردن نظام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است تا مردم و به ویژه نسل جوان بدانند که ما چه مراحلی را پشت سر گذاشته و از چه گردنه های سختی عبور کرده ایم.

غضنفری اظهار کرد: ما نقاط قوت و پیشرفت هایی داریم که ماحصل تلاش بسیاری از افراد طی چهار دهه گذشته بوده است که این موارد باید برای مردم و به ویژه نسل جوان بیان شود تا بدانند در عرصه اقتصادی، علم، سلامت، کشاورزی، تجارت و تکنولوژی چه پیشرفت های داشته ایم و بیان کردن این موارد مصادیق جهاد تبیین است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ما طی چهار دهه گذشته با وجود فشارهای تحریمی دشمنان از تحریم های تجاری، اقتصادی و مالی گرفته تا تحریم های نظامی و غیره ما توانسته ایم به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کنیم.

وی افزود: اینکه ما در شرایط کنونی در عرصه صنعتی جزو ده کشور اول دنیا هستیم و مقام بالایی را در این زمینه در سطح جهان پیدا کرده ایم، این مسائل دستاورد کوچکی نیست و بنابراین توضیح و بیان این مطالب نیز مصداق جهاد تبیین است.

غضنفری تصریح کرد: مصداق دیگر جهاد تبیین در زمینه مسائل سیاسی و موقعیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران است که باید توضیح دهیم که ما قبلا کجا بودیم و الان کجا هستیم و اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر داده می شود به چه معناست.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: ما کشور وابسته ای در ابعاد مختلف بودیم و پس از پیروزی انقلاب به کشوری مستقل تبدیل شدیم به گونه ای که دیگر دشمنان نمی توانند به ما دستور دهند و برای ما تعیین و تکلیف کنند.

وی ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم خودشان برای کشور خود رئیس جمهور، نماینده مجلس خبرگان رهبری، نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده شورای شهر انتخاب می کنند و بنابراین نظام سیاسی کشور ما مبتنی بر آراء مردم است و کسی از خارج کشور نمی تواند برای ما تعیین و تکلیف کند.

غضنفری در پایان خاطر نشان کرد: استقلال سیاسی؛ بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و این مهم باید برای مردم تشریح و تبیین شود که این دستاورد، چه نعمت بزرگی است و اینکه ما خودمان می توانیم سرنوشت خودمان را تعیین کنیم ارزش زیادی دارد.

انتهای پیام/




تشریح اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به نظام از مصادیق جهاد تبیین است/ استقلال سیاسی؛ بزرگترین دستاورد نظام

منبع: دانــا
? تشریح اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به نظام از مصادیق جهاد تبیین است/ استقلال سیاسی؛ بزرگترین دستاورد نظام