ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نرم افزار "پلیس من"

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با نصب اپلیکیشن پلیس من دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایط نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهید داشت. به گزارش فت فتو به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل خوشوقت” در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور تسریع در […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با نصب اپلیکیشن پلیس من دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایط نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهید داشت.

به گزارش فت فتو به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل خوشوقت” در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه ها می توان به صورت اینترنتی ترخیص وسایل نقلیه را انجام داد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات به هموطنان در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف، این فرصت را از طریق اینترنت برای شهروندان مهیا ساخته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت بازار “اپلیکیشن پلیس من” را دریافت و از خدمات پلیس بهره مند شوند.

سرهنگ خوشوقت خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب و عضویت در این اپلیکیشن به راحتی می توانند برخی امور پر کاربرد مانند، استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خودرو، نوبت دهی، استعلام گواهینامه، نمره منفی و… را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین انجام دهند.

در پایان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان برخی از تسهیلات این طرح را به شرح ذیل اعلام کرد:
-فراهم کردن شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله.
-امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد.
-هماهنگی با شرکتهای بیمه در بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط خرید بیمه
-ترخیص وسایل نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ.
-ترخیص وسایل نقلیه توسط مالک یا متصرف قانونی با ارائه و احراز اصالت مدارک وسیله نقلیه و مدارک هویتی مراجعه کننده.

انتهای پیام




ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نرم افزار "پلیس من"

منبع: ایـسنا
? ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نرم افزار "پلیس من"