تربیت هنرمندان متعهد در گرو تقویت مدارس هنرهای زیبا

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مدارس هنرهای زیبا اعتبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و آموزش و پرورش در افکار عمومی هستند لذا باید بیش از این مورد توجه قرار بگیرند. بهرام مسلمی مهنی در نشست با رئیس آموزش و پرورش جیرفت و مدیران هنرستان هنرهای […]

فت فتو/کرمان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مدارس هنرهای زیبا اعتبار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و آموزش و پرورش در افکار عمومی هستند لذا باید بیش از این مورد توجه قرار بگیرند.

بهرام مسلمی مهنی در نشست با رئیس آموزش و پرورش جیرفت و مدیران هنرستان هنرهای زیبا جنوب کرمان با اشاره به جایگاه هنرمندان در تبیین ابعاد مختلف گفت: مردم در خصوص هنرستان هنرهای زیبا قضاوت هایی خواهند داشت که اگر در شان مردم منطقه پیش نروند قطعا به اعتبار آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان لطمه می زند.

وی بیان کرد: می طلبد آموزش و پرورش مدارسی را که وابسته به ارشاد هستند همکاری کند و تمام توان خود را برای حفظ ظاهر این مدارس به کار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه اگر بخواهیم می توانیم هنرستان هنرهای زیبا را سرآمد کنیم پس باید تمام توان خود را در این زمینه بکار گیریم خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حاکمیت فرهنگی دارد و توقع می رود این حاکمیت فرهنگی را در مدارس حفظ کند.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اداره آموزش و پرورش در کنار یکدیگر با همگرایی و هم افزایی موجب بالارفتن اعتماد مردم و بهتر شدن عملکرد در حوزه مدارس هنرهای زیبا می شوند.

مسلمی مهنی با بیان اینکه برنامه فرهنگی هنری با محوریت هنرستان ها برگزار شود، عنوان کرد: اجرای برنامه های علمی، هنری، فرهنگی، آموزش و… از شاخصه های مدارس هنرهای زیبا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه باید آنچه که در توان داریم در حوزه بهتر شدن این مدارس به کار ببریم، گفت: هنرستان‌ها باید خلا آموزش و پرورش را پر کنند.

انتهای پیام




تربیت هنرمندان متعهد در گرو تقویت مدارس هنرهای زیبا

منبع: ایـسنا
? تربیت هنرمندان متعهد در گرو تقویت مدارس هنرهای زیبا