تجلیل از دانش‌آموزان کرمانی حائز رتبه‌های برتر کنکور/ بهره‌برداری از ۷۱۳ کلاس

نذیر کرمان/کرمان امروز ۲۶ شهریورماه در همایش مدیران مدارس استان کرمان با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان، از دانش آموزان کرمانی حائز رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۲ تجلیل شد. محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم اظهار کرد: کوچک‌ترین تصمیم آموزش و پرورش در جمع زیاد دانش‌آموزان و خانواده‌ها تاثیر […]

نذیر کرمان/کرمان امروز ۲۶ شهریورماه در همایش مدیران مدارس استان کرمان با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان، از دانش آموزان کرمانی حائز رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۲ تجلیل شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم اظهار کرد: کوچک‌ترین تصمیم آموزش و پرورش در جمع زیاد دانش‌آموزان و خانواده‌ها تاثیر دارد.

وی بیان کرد: موفقیت‌های دانش‌آموزان کرمانی در آزمون سراسری، مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی، افتتاح بیش از ۷۰۰ کلاس درس، کارهای اقتصادی، افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش، در کنار استفاده از ظرفیت‌های دیگر این حوزه قابل تقدیر است.

استاندار کرمان گفت: آینده کشور در گرو تعلیم و تربیت و کاری است که در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و کوتاهی در این بخش، جامعه را متضرر خواهد کرد.

فداکار با اشاره به ظرفیت‌سازی در دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم، گفت: هرچقدر معلمان قوی داشته باشیم، آینده بهتری را برای کشور شاهد خواهیم بود.

گفتنی است: همایش مدیران مدارس سراسر کشور امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه در ارتباط ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد و همزمان با این مراسم از ۷۱۳ کلاس درس جدید در استان کرمان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام




تجلیل از دانش‌آموزان کرمانی حائز رتبه‌های برتر کنکور/ بهره‌برداری از ۷۱۳ کلاس

منبع: ایـسنا
? تجلیل از دانش‌آموزان کرمانی حائز رتبه‌های برتر کنکور/ بهره‌برداری از ۷۱۳ کلاس