تبلیغ دین مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان بیان کرد: تبلیغ دین مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است و امر به معروف و نهی از منکر با ترویج دین توسط مبلغان محقق می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان حجت‌الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان گفت: مبلغان مراقب رفتار و کردار خود در تبلیغ […]

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان بیان کرد: تبلیغ دین مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است و امر به معروف و نهی از منکر با ترویج دین توسط مبلغان محقق می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان حجت‌الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان گفت: مبلغان مراقب رفتار و کردار خود در تبلیغ باشند.

حجت‌الاسلام شیخ بهایی با اشاره به این که مردم روحانیون خوب و بد را در دنیای امروز جدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: تبلیغ دین مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است.

وی با اشاره به اینکه روحانیون با اخلاق و رفتار دین مردم را حفظ کنند، اظهار داشت: روحانیون سعی کنند نظم در کار را اولویت اول خود قرار دهند و اگر به مسجدی جهت اقامه نماز قول می‌دهند حتما سر موقع و منظم حاضر شوند.

این استاد حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه توجه به نکته‌های ریز و ظریف در امر تبلیغ دین اثرگذار است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر با ترویج دین توسط مبلغان محقق می‌شود.

وی دعوت مردم به دین خدا با رفتار و گفتار را ارزشمند خواند و گفت: رفتار و گفتار عالمان دین برای مردم درس و برنامه زندگی است ضمن اینکه هر جا انسان قصد رضای خدا داشته باشد، پروردگار او را کمک می‌کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان افزود: وظیفه من و شما جلوگیری از تحریف حقایق الهی است و لذا در مقابله هجوم دشمنان در این راه باید معتقد به این باشید که شما سرباز حضرت مهدی (عج) هستید.

وی با بیان اینکه شاهد تنوع در شیوه‌های تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی توسط طلاب هستیم، متذکر شد: باید از مجموعه ابزارهای دنیای معاصر برای تبلیغ دین استفاده کنیم تا بتوانیم محتوای معنوی و دینی و اخلاقی را به نحو مطلوب‌تری به جامعه منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام شیخ بهایی گفت: علما و مبلغان باید رفتار و کردارشان نمونه‌ای از کردار پیامبر اکرم(ص) باشد تا مردم با مشاهده رفتار آن‌ها با رفتار پیامبر(ص) بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام




تبلیغ دین مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تبلیغ دین مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است