تأکید استاندار کرمان بر روایتگری دفاع مقدس در مدارس

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۷ شهریورماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: دو سال کرونا شرایط را برای برگزاری مراسم‌ها محدود کرده بود، اما امسال با بازگشایی مدارس می‌توان فعالیت بهتری […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۷ شهریورماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: دو سال کرونا شرایط را برای برگزاری مراسم‌ها محدود کرده بود، اما امسال با بازگشایی مدارس می‌توان فعالیت بهتری را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس و افراد خوش سخن به بهترین شکل روایتگری دفاع مقدس را در مدارس داشته باشند زیرا چنین برنامه‌هایی از تحریف‌ها جلوگیری می‌کند.

استاندارکرمان همچنین بر حضور و دیدار اولیا مدارس مزین به نام شهدا با خانواده شهیدان تاکید کرد و گفت: ادارات نیز ویژه برنامه‌های ایثار و شهادت را داشته باشند.

فداکار، معرفی کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان را در روشنگری و آشنایی جامعه ضروری دانست و گفت: گلزار شهدای گمنام باید به بهترین شکل ممکن ساماندهی و تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران حتمی شود.

انتهای پیام




تأکید استاندار کرمان بر روایتگری دفاع مقدس در مدارس

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تأکید استاندار کرمان بر روایتگری دفاع مقدس در مدارس