بیمه سلامت رایگان برای ۲۰۰ هزار کرمانی از ۵ دهک اول

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: ۲۰۰ هزار نفر از ۵ دهک اول جامعه در استان کرمان از بیمه رایگان برخوردار شده‌اند. محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار کرد: روستاییان از بیمه رایگان برخوردار هستند و بیمه آنها تا فروردین ۱۴۰۳ تمدید شده است و ۵ دهک اول جامعه نیز […]


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: ۲۰۰ هزار نفر از ۵ دهک اول جامعه در استان کرمان از بیمه رایگان برخوردار شده‌اند.

محمد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار کرد: روستاییان از بیمه رایگان برخوردار هستند و بیمه آنها تا فروردین ۱۴۰۳ تمدید شده است و ۵ دهک اول جامعه نیز پوشش بیمه‌ای رایگان درمان سلامت را دارند.

وی بیان داشت: سه دهک اول دارای پوشش بیمه‌ای رایگان بودند و با تلاش‌های صورت گرفته از دولت این مصوبه را گرفتیم تا پنج دهک اول را زیرپوشش قرار دهیم تا شهرنشینان از پوشش بیمه‌ای رایگان برخوردار شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان ادامه داد: در استان کرمان ۲۰۰ هزار نفر از بیمه شهری رایگان بهره‌مند شده‌اند که ساکن ۱۰ شهر بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت هستند.

جعفری با یادآوری این‌ موضوع که هزینه‌های بیمه رایگان از محل وجوهی‌ست که از هدفمندی یارانه‌ها ایجاد شده است، ابراز داشت:  دغدغه بیمه درمانی از دوش خانواده‌ها برداشته شده است و می‌خواهیم، دسترسی خانواده‌ها به خدمات مطلوب را فراهم کنیم.

پایان پبام/۸۰۰۱۹/ب





بیمه سلامت رایگان برای ۲۰۰ هزار کرمانی از ۵ دهک اول

منبع: فــارس
? بیمه سلامت رایگان برای ۲۰۰ هزار کرمانی از ۵ دهک اول