بیش از ۷ درصد از زندانیان جرم سرقت در استان کرمان اتباع خارجی هستند

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان، از مجموع زندانی های استان کرمان ۲۶.۴ درصد به دلیل جرائم سرقت در زندان ها هستند که ۷.۲ درصد آنها اتباع بیگانه هستند. سیدمجتبی حسینی ظهر امروز ۱۹ آبان ماه در نشست پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان با موضوع پیشگیری […]

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان، از مجموع زندانی های استان کرمان ۲۶.۴ درصد به دلیل جرائم سرقت در زندان ها هستند که ۷.۲ درصد آنها اتباع بیگانه هستند.

سیدمجتبی حسینی ظهر امروز ۱۹ آبان ماه در نشست پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان با موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات برق گفت: مواد مخدر با ۶۰ درصد فراوانی، صرفا سرقت با ۲۰.۲ درصد، و جرائم علیه اشخاص با ۸.۲ درصد به ترتیب بیشترین فراوانی جرائم را در بین مددجویان زندان های استان به خود اختصاص داده اند.

به گفته او، از مجموع ورودی های امسال به زندان های استان کرمان ۳۰.۵ درصد مربوط به سرقت هستند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴.۴ درصد رشد داشته است.

طبق اعلام مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان، ۶.۴ درصد از گروه جرم سرقت مربوط به سرقت سیم و کابل برق هستند.

او تاکید کرد: از مجموع زندانی های استان کرمان ۲۶.۴ درصد به دلیل جرائم سرقت در زندان ها هستند که ۷.۲ درصد آنها اتباع بیگانه هستند.

انتهای پیام




بیش از ۷ درصد از زندانیان جرم سرقت در استان کرمان اتباع خارجی هستند

منبع: ایـسنا
? بیش از ۷ درصد از زندانیان جرم سرقت در استان کرمان اتباع خارجی هستند