بیش از ۷۸ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری رفسنجان بازدید کردند

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: ۷۸ هزار و ۹۱۱ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان تعطیلات نوروز از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند. حسین رضایی ظهر امروز ۱۴ فروردین‌ماه در خصوص آمار بازدیدها از آثار و ابنیه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان رفسنجان در نوروز امسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه حاج […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: ۷۸ هزار و ۹۱۱ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان تعطیلات نوروز از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند.

حسین رضایی ظهر امروز ۱۴ فروردین‌ماه در خصوص آمار بازدیدها از آثار و ابنیه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان رفسنجان در نوروز امسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه حاج آقا علی با بیش از ۱۹ هزار نفر و دهکده تاریخی اودرج با بیش از ۱۳ هزار نفر بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۱۶ هزار نفر از بقاع متبرکه و اماکن مذهبی بازدید داشتند.

رضایی همچنین از ثبت بیش از ۸۵۰۰ نفر اقامت در شهرستان رفسنجان طی این مدت خبر داد و افزود: طی مدت یاد شده ۸ هزار و ۵۱۶ مسافر در مراکز رسمی و اقامتی شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌ گردی، خانه‌ مسافرها، زائرسراها و مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم‌، کمپ‌ها و مهمانسراهای اداراتی که به ثبت رسیده‌ بودند، سکنی گزیدند.

انتهای پیام




بیش از ۷۸ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری رفسنجان بازدید کردند

منبع: ایـسنا
? بیش از ۷۸ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری رفسنجان بازدید کردند