بیش از ۵۲ هزار دانش‌آموز کرمانی مشمول بسته تحولی «خوانا» هستند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار طرح تحولی «مدرسه خوانا» گفت: ۵۲ هزار و ۷۴۱ دانش‌آموز دوره ابتدایی استان کرمان مشمول بسته تحولی «خوانا» هستند. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، عباس ضیا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و […]

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار طرح تحولی «مدرسه خوانا» گفت: ۵۲ هزار و ۷۴۱ دانش‌آموز دوره ابتدایی استان کرمان مشمول بسته تحولی «خوانا» هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، عباس ضیا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان امروز ۳۰ آذرماه در آیین آغاز به کار طرح تحولی «مدرسه خوانا» و در ارتباطی مجازی با مدرسان طرح خوانا در وزارت متبوع، گفت: ۵۲ هزار و ۷۴۱ دانش‌آموز دوره ابتدایی استان کرمان مشمول اجرای بسته تحولی «خوانا» هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی گذشته ۲۵ هزار و ۳۵۱ دانش‌آموز در استان کرمان مشمول طرح «مدرسه خوانا» بودند و در سال تحصیلی جاری ۵۲ هزار و ۷۴۱ دانش‌آموز دوره ابتدایی شامل ۲۳ هزار و ۳۷۰ دانش آموز دختر و ۲۹ هزار و ۳۷۱ دانش آموز پسر از این طرح بهره مند می‌شوند.

وی ضمن تبیین اهداف این طرح گفت: در سال تحصیلی گذشته ۱۴۵ مدرسه مشمول طرح مدرسه خوانا بودند که این تعداد در سال تحصیلی جاری به ۷۴۴ مدرسه رسیده است، همچنین در سال تحصیلی گذشته یک هزار و ۲۵۱ معلم، مجری طرح بودند و در سال تحصیلی جاری ۴ هزار و ۴۸۷ معلم اجرای این طرح را بر عهده دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این بسته تحولی معاونت آموزش ابتدایی برای بهبود و ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی و آداب و مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان دوره ابتدایی(پیش دبستانی و دبستانی) اجرا می‌شود که تقویت و نهادینه سازی مهارت‌های ادب‌ورزی، مسئولیت پذیری، جرئت ورزی با نوشتن، گوش دادن و خواندن تلفیق می‌شود.

ضیا یادآور شد: بیش از ۹۹ درصد مدارس ابتدایی استان کرمان آموزش حضوری و ترکیبی دارند که با حضور دانش‌آموزان در مدارس زمینه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش بهتر و بیشتر محقق می‌شود.

انتهای پیام




بیش از ۵۲ هزار دانش‌آموز کرمانی مشمول بسته تحولی «خوانا» هستند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بیش از ۵۲ هزار دانش‌آموز کرمانی مشمول بسته تحولی «خوانا» هستند