بیش از ۳۰ برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی در این منطقه خبر داد. “حسین اسحاقی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به رویداد فرهنگی هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهار کرد: بیش از ۳۰ برنامه‌ هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی در این منطقه خبر داد.

“حسین اسحاقی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به رویداد فرهنگی هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهار کرد: بیش از ۳۰ برنامه‌ هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود که این مهم در راستای دغدغه های فرهنگی است.

وی برگزاری بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را از ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه اعلام کرد و افزود: هفته کتاب امسال با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» با حضور استاد بیوک ملکی نویسنده و شاعر بزرگ کشور در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

اسحاقی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده، گفت: شعار امسال هفته کتاب با عنوان «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»، به نوعی در بین افراد فراگیر و تأثیر گذار است.

وی جایگاه کتاب را در ارتقاء فرهنگ مورد تاکید قرار داد و افزود: کتاب و کتابخوانی برای بالابردن رشد یک جامعه و تعالی انسان ها و از بهترین ابزارهاست و فرهنگ کتابخوانی باید از کودکی  نهادینه شود و باید کودکان خود را از سنین پایین به کتابخوانی عادت دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه بیش از ۳۰ برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود، اظهار کرد: رونمایی از پوستر هفته کتاب، تجدید میثاق با شهدا، تجلیل از تسهیلگران و رابطان برتر جام باشگاه کتابخوانی، کتابداران نمونه، نواختن زنگ کتابخوانی در هنرستان هنرهای زیبا، نشست دانش آموزان و دانشجویان در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی، نشست آسیب شناسی نشر کتاب، نشست اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندان، اهدای کتاب به کتابخانه زندان، نشست کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و … بخشی از  برنامه هفته کتاب جمهوری اسلامی در جنوب کرمان محسوب می شوند.

انتهای پیام




بیش از ۳۰ برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود

منبع:ایـسنا
? بیش از ۳۰ برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود