بیش از ۲ هزار مداح بسیجی در محرم کرمان نوحه‌سرایی می‌کنند

مسؤول بسیج مداحان استان کرمان گفت: بیش از ۲ هزار مداح بسیجی در محرم امسال مجالس اباعبدالله(ع) را با نوای گرم خود اداره می‌کنند. مجید منصوری امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار داشت: در سراسر استان بیش از  ۲ هزار مداح بسیجی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به‌مناسبت‌های مختلف و  به‌ویژه مراسم […]


مسؤول بسیج مداحان استان کرمان گفت: بیش از ۲ هزار مداح بسیجی در محرم امسال مجالس اباعبدالله(ع) را با نوای گرم خود اداره می‌کنند.

مجید منصوری امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار داشت: در سراسر استان بیش از  ۲ هزار مداح بسیجی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به‌مناسبت‌های مختلف و  به‌ویژه مراسم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم‌ اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: کانون‌های بسیج مداحان با همکاری هیات‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومت سراسر استان کرمان با توجه به هجمه دشمن به ولایت و ارزش‌های انقلاب، حجاب و عفاف و… تمام تلاش خود برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر  مراسم، مجالس و محافل اهل بیت(ع) را در ماه محرم و صفر امسال به‌کار گرفته‌اند.

منصوری ابراز داشت: عزای ارباب‌مان آقا سیدالشهدا(ع)‌که سفارش و تأکید ائمه اطهار(ع) است، در تکایا، مساجد، محله‌ها، فضاهای عمومی، پارک‌ها، روضه‌های خانگی منازل، حسینیه سیار در مناطق محروم و … برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج مداحان استان کرمان یادآور شد: به‌مناسبت روز قشر جامعه مداح همچنین کارگاه توانمندسازی مداحان اهل بیت(ع) با حضور استاد کشوری حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد و وی نیز در جمع مداحان بر لزوم روشنگری و جهاد تبیین، دفاع از ولایت، اهل بیت(ع)  و  ارزش‌هایی چون حجاب و عفاف و ترویج معارف اهل بیت(ع) در محرم و صفر تاکید کرد.

منصوری از برگزاری نشست‌های توجیهی مداحان و هیئات مذهبی، سیاهپوشان تکایا، حسینیه‌ها و مساجد و برگزاری پویش هر خانه یک پرچم عزا و یک مجلس روضه امام حسین(ع) در آستانه ماه محرم خبر داد و افزود: دمام‌زنی و نواختن آهنگ عزا در شب اول محرم توسط هیئات مذهبی سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





بیش از ۲ هزار مداح بسیجی در محرم کرمان نوحه‌سرایی می‌کنند

منبع: فــارس
? بیش از ۲ هزار مداح بسیجی در محرم کرمان نوحه‌سرایی می‌کنند