بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان به بهره برداری رسید

کرمان – فت فتو – افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف عصر امروز (دوشنبه) در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار کرمان در شهرستان سیرجان افتتاح شد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند در سفر به شهرستان سیرجان طرح توسعه ۴۰ هکتاری ناحیه صنعتی بلورد با اعتبار ۲۵ […]

کرمان – فت فتو – افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه
در بخش های مختلف عصر امروز (دوشنبه) در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار کرمان در شهرستان سیرجان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند در سفر به شهرستان سیرجان طرح توسعه ۴۰ هکتاری ناحیه صنعتی بلورد با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت صنعتی را با ۴۰ قرارداد که چهار مورد آن به بهره برداری رسیده و برای ۸۰نفر ایجاد اشتغال کرده افتتاح کرد.

استاندار کرمان در این سفر با توسعه بیشتر ناحیه صنعتی سیرجان نیز موافقت و دستور واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین به منظور احداث مزارع انرژی خورشیدی به شرط عدم تعارض به این ناحیه صنعتی را نیز صادر کرد.

زینی وند امروز از عمارت تاریخی صدرزاده سیرجان که توسط شرکت گل گهر در حال احیا است بازدید کرد.

قرار است این عمارت تا پایان سال جاری به موزه شهرستان سیرجان تبدیل شود.

اعتبار هزینه شده در فاز اول شهر نور ۲۰ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد تومان آن را شهرداری و شرکت صنعتی معدنی گل گهر و اداره برق هر کدام پنج میلیارد تومان آن را تامین کرده که در این طرح پنج هزار چراغ معبر شهر سیرجان LED شده است و در فاز بعدی ۱۲ هزار چراغ نیز کم مصرف خواهد شد.

استاندار کرمان همچنین با ۱۶ هنرمند نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی گل گهر که از سوم شهریور آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد، دیدار و گفت و گو کرد.




بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان به بهره برداری رسید

منبع:ایرنـا
? بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان به بهره برداری رسید