به زودی پایان بیسوادی در شهرستان کرمان را اعلام می‌کنیم

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان گفت: طی سال‌های اخیر با همت والای مدرسان سوادآموزی، تعداد زیادی از افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل، آموزش تحصیلی لازم را دیده و بزودی پایان بی سوادی را در شهرستان کرمان اعلام می‌کنیم.  علی بابایی ۲۳ اسفندماه در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی سوادآموزی شهرستان کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان گفت: طی سال‌های اخیر با همت والای مدرسان سوادآموزی، تعداد زیادی از افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل، آموزش تحصیلی لازم را دیده و بزودی پایان بی سوادی را در شهرستان کرمان اعلام می‌کنیم.

 علی بابایی ۲۳ اسفندماه در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی سوادآموزی شهرستان کرمان اظهار کرد: بخش عظیمی از امور اجرایی و پشتیبانی انتخابات با همراهی و همکاری معلمان و مدیران مدارس صورت گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نیاز مدارس به تجهیزات، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، علاوه بر اعتبارات مصوب مجدداً مبلغ دو میلیارد تومان از اعتبارات فرمانداری به آموزش و پرورش اختصاص داده‌ایم.

بابایی با اشاره به آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهرستان کرمان و اعلام آمادگی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی بیان کرد: در شهر کرمان ۸۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران مهیا شده است.

فرماندار کرمان گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی پیش بینی می‌کنیم تعداد مسافران نسبت به سال گذشته روند افزایشی نداشته باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات نهضت سوادآموزی در شهرستان کرمان افزود: طی سال‌های اخیر با همت والای مدرسان سوادآموزی با دستمزدهای ناچیز و تحمل مشقت‌های فروان در مناطق کمتر برخوردار، تعداد زیادی از افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل، آموزش تحصیلی لازم را دیده و بزودی پایان بی سوادی را در شهرستان کرمان اعلام می‌کنیم.

همچنین عباس ارجمند معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر در گروه سنی ۱۰تا ۵۹ سال ۲۴۲ نفر ایرانی،۸۰۱ نفر اتباع تحت آموزش هستند که در حوزه سواد آموزان ایرانی، بخش گلباف با ۱۱۹نفر بیشترین و در چترود با هفت نفر کمترین تعداد سواد آموزان را داریم.

وی افزود: در بخش اتباع نیز در ناحیه دو آموزش و پرورش ۲۲۵ نفر بیشترین تعداد و ماهان با۱۱ نفر کمترین تعداد سواد آموز غیر ایرانی در حال حاضر آموزش می‌بینند.

انتهای پیام 




به زودی پایان بیسوادی در شهرستان کرمان را اعلام می‌کنیم

منبع: ایـسنا
? به زودی پایان بیسوادی در شهرستان کرمان را اعلام می‌کنیم