بهره مندی ۵۰۰ نفر از مددجویان ارزوئیه از خدمات پزشکی

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت:مددجویان روستای سلطان آباد از توابع شهرستان ارزوئیه از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند. احمد احمدی نژاد گفت: به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) برای نخستین بار و با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص بومی و خیرین با همکاری مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت این خدمت رسانی انجام […]

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت:مددجویان روستای سلطان آباد از توابع شهرستان ارزوئیه از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند.

احمد احمدی نژاد گفت: به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) برای نخستین بار و با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص بومی و خیرین با همکاری مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت این خدمت رسانی انجام شد.

به گفته او ، این گروه پزشکی شامل فوق تخصص روماتولوژی، متخصص قلب و عروق، دندانپزشک، پزشک عمومی بود که به مدت یک روز و بصورت کاملا رایگان به ۵۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد شهرستان ارزوئیه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه کردند.

احمدی نژاد ارائه خدمات پزشکی و دارویی به مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد ارزوئیه را گامی کوچک در جهت بهره مندی عادلانه همه مردم حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی اعلام کرد.

او گفت: به دنبال این هستیم با همکاری گروه‌های جهادی پزشکی بتوانیم خدمات رایگان پزشکی به محرومان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ارزوئیه ارائه دهیم.

فت فتو کرمان کرمان




بهره مندی ۵۰۰ نفر از مددجویان ارزوئیه از خدمات پزشکی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره مندی ۵۰۰ نفر از مددجویان ارزوئیه از خدمات پزشکی