بهره برداری از ۵ طرح کشاورزی و دامپروری در بافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۵ طرح با هزینه کرد بیش از ۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد. الهی فر گفت: در هفته جهاد کشاورزی، در این شهرستان، دو طرح آب و خاک، دو واحد مرغداری و یک گلخانه با هزینه کرد بیش از ۶۴ میلیارد ریال که ۷هزارو۴۰۰ […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۵ طرح با هزینه کرد بیش از ۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

الهی فر گفت: در هفته جهاد کشاورزی، در این شهرستان، دو طرح آب و خاک، دو واحد مرغداری و یک گلخانه با هزینه کرد بیش از ۶۴ میلیارد ریال که ۷هزارو۴۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او در هفته جهاد کشاورزی یک طرح آبیاری کم فشار ۷۰ هکتاری به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد ۵هزارو۶۵۴ میلیون ریال که ۴هزارو۹۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

الهی فر می‌گوید: همچنین هزارو۷۵۰ متر کانال‌های شبکه زیر حوزه سد بافت با هزینه کرد اعتبار دولتی ۲هزارو۵۰۰ میلیون ریال در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

الهی فرمی گوید: در این هفته دو واحد مرغداری ۱۰ هزار قطعه‌ای با ظرفیت تولید ۸۰ تن گوشت به بهره برداری می‌رسد و ۴ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

او می‌گوید: همچنین یک واحد گلخانه هزارو۵۰۰ مترمربع با ظرفیت تولید ۶۰ تن سبزی وصیفی در این ایام به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح نیز دو شغل ایجاد می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




بهره برداری از ۵ طرح کشاورزی و دامپروری در بافت

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره برداری از ۵ طرح کشاورزی و دامپروری در بافت