بهره‌مندی ۱۵۰ روستای کرمان از نعمت آب شرب تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری در طرح جهاد آبرسانی، تعداد ۱۵۰ روستا در سطح استان کرمان از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با اشاره به اهمیت طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن […]


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری در طرح جهاد آبرسانی، تعداد ۱۵۰ روستا در سطح استان کرمان از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با اشاره به اهمیت طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در تامین آب روستاهای بالای ۲۰ خانوار اظهار داشت: در استان کرمان ۶۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این طرح قرار دارند که تا پایان دولت سیزدهم آبرسانی می‌شوند و تا کنون طرح‌های آبرسانی به  ۱۱۰ روستا در سطح استان طی یکسال گذشته اجرا شده است.

وی افزود: این طرح تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای آبرسانی به روستاهای استان کرمان تا کنون ۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۶۷ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال انجام شده و همچنین ۵۰  حلقه چاه حفر و تجهیز و ۲۷ مخزن با ظرفیت ۸۴۸۰ متر مکعب احداث شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بهره‌مندی ۱۵۰ روستای کرمان از نعمت آب شرب تا پایان امسال

منبع: فــارس
? بهره‌مندی ۱۵۰ روستای کرمان از نعمت آب شرب تا پایان امسال